Uncas Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Får ikke noe respons fra miccen på mitt nye x-fi kort. Har prøvd flere forskjellige miccer som jeg vet fungerer, lagt inn nyeste drivere og disablet hovedkortlydkortet. Googlet det endel, og fått noen antydninger til at x-fi ikke er særlig forelska i hverken nforce4 eller dualcore hehe. Har ingenting problemer med lyden utenom miccen. Dataspecs: AMD Athlon64 X2 4400+ Asus A8N-SLI/Premium, nForce4 POV GeForce 7800GTX Creative SB X-Fi XtremeGamer Low-profile Bruker windows xp og siste drivere fra creative. Lenke til kommentar
lowlevel Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Får ikke noe respons fra miccen på mitt nye x-fi kort. Har prøvd flere forskjellige miccer som jeg vet fungerer, lagt inn nyeste drivere og disablet hovedkortlydkortet. Googlet det endel, og fått noen antydninger til at x-fi ikke er særlig forelska i hverken nforce4 eller dualcore hehe. Har ingenting problemer med lyden utenom miccen. Dataspecs: AMD Athlon64 X2 4400+ Asus A8N-SLI/Premium, nForce4 POV GeForce 7800GTX Creative SB X-Fi XtremeGamer Low-profile Bruker windows xp og siste drivere fra creative. 8853890[/snapback] Jeg har samme problem. Hadde USB før som fungerte bra. Skiftet til KOSS med jack plug og mic`en virker ikke uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Får ikke noe respons fra miccen på mitt nye x-fi kort. Har prøvd flere forskjellige miccer som jeg vet fungerer, lagt inn nyeste drivere og disablet hovedkortlydkortet. Googlet det endel, og fått noen antydninger til at x-fi ikke er særlig forelska i hverken nforce4 eller dualcore hehe. Har ingenting problemer med lyden utenom miccen. Dataspecs: AMD Athlon64 X2 4400+ Asus A8N-SLI/Premium, nForce4 POV GeForce 7800GTX Creative SB X-Fi XtremeGamer Low-profile Bruker windows xp og siste drivere fra creative. 8853890[/snapback] Har selv X-FI og samme hovedkort som deg. (har også AMD 4200+) Fungerer utmerket uansett hvilken mikrofon jeg bruker. Jeg antar du har stilt inn slik at du bruker mikrofonen med medfølgene programvare? Lenke til kommentar
kenneth14 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Får ikke noe respons fra miccen på mitt nye x-fi kort. Har prøvd flere forskjellige miccer som jeg vet fungerer, lagt inn nyeste drivere og disablet hovedkortlydkortet. Googlet det endel, og fått noen antydninger til at x-fi ikke er særlig forelska i hverken nforce4 eller dualcore hehe. Har ingenting problemer med lyden utenom miccen. Dataspecs: AMD Athlon64 X2 4400+ Asus A8N-SLI/Premium, nForce4 POV GeForce 7800GTX Creative SB X-Fi XtremeGamer Low-profile Bruker windows xp og siste drivere fra creative. 8853890[/snapback] Har selv X-FI og samme hovedkort som deg. (har også AMD 4200+) Fungerer utmerket uansett hvilken mikrofon jeg bruker. Jeg antar du har stilt inn slik at du bruker mikrofonen med medfølgene programvare? 8880879[/snapback] jeg har samme problem , jeg kjøpte meg et steelsound 5h med mic , det var ikke no programvare med headsette får lyd men kan ikke bruke mic på eks ts , har ofc lastet ned siste drivere til kortet mitt Soundblaster XtremeGamer Fatal1ty Pro men pc min har Core 2 Quad. Core 2 Extreme QX6700 er det noen som vet hvordan man fikser det så hadde det vært fint om dere kunne si hvordan tusen takk.. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har samme lydkort og prosessor. Hadde litt problemer men fikk det til, husker ikke helt hva jeg gjorde, men det er veldig viktig at "record" er satt til microphone, og at FlexiJack er satt til Mic-in/Line-in: Lenke til kommentar
lowlevel Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har samme lydkort og prosessor. Hadde litt problemer men fikk det til, husker ikke helt hva jeg gjorde, men det er veldig viktig at "record" er satt til microphone, og at FlexiJack er satt til Mic-in/Line-in: 8919703[/snapback] Uansett hva jeg gjør så er flexijack mode i thx console greyet ut. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 er ikke slikt at du må klikke av for "what you hear" i playback? eller noe? Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 er ikke slikt at du må klikke av for "what you hear" i playback? eller noe? 8926748[/snapback] Ikke hvis du skal ta opp fra mic'n... Da må du i så fall skru av "demp"..Uansett hva jeg gjør så er flexijack mode i thx console greyet ut.Hmm, da er det nok der problemet ligger. Men vet ikke hvordan man løser det. Har du installert alt som fulgte med på cd'n? Lenke til kommentar
kenneth14 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har samme lydkort og prosessor. Hadde litt problemer men fikk det til, husker ikke helt hva jeg gjorde, men det er veldig viktig at "record" er satt til microphone, og at FlexiJack er satt til Mic-in/Line-in: 8919703[/snapback] Uansett hva jeg gjør så er flexijack mode i thx console greyet ut. 8926739[/snapback] jepp samme problem her, får ikke gjort noe thx console greyet out lastet ned en torrent jeg fant som skulle være update til vista ,men har fortsatt det samme problemet ((surt spør du meg Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 jepp samme problem her, får ikke gjort noe thx console greyet out lastet ned en torrent jeg fant som skulle være update til vista ,men har fortsatt det samme problemet ((surt spør du meg 8936601[/snapback] Vista sier du? Da har du vel ikke slike menyer som på bildene? Lenke til kommentar
kenneth14 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jepp samme problem her, får ikke gjort noe thx console greyet out lastet ned en torrent jeg fant som skulle være update til vista ,men har fortsatt det samme problemet ((surt spør du meg 8936601[/snapback] Vista sier du? Da har du vel ikke slike menyer som på bildene? 8938219[/snapback] jepp det har jeg, det er et program som følger med x-fi kortet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dYrP3202 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ser ut til at jeg ikke er den eneste som sliter med dette problemet. Skaffa meg Creative SB X-Fi XtremeGamer Low-profile og er jævli fornøyd med et. Utenom at miccen min ikke funker >,> Kjører Vista, og har instalert Creative Audio console. Er det noe jeg må order der eller liggnende? Hva skal jeg sette options for inspilling på VISTA sin kontrollpanel for lyd? Goggla dette på webben ser ut til at det er mange som har dette problemet Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hadde samme problemet med mic og XtremeGamer, men lasta ned de nyeste driverne fra den offisielle sia og vips! Funker fett nå i TS. Her er forøvrig linken, men dette er til vista 32bit. Gå litt tilbake for 64bit. http://no.europe.creative.com/support/down...ype=0&x=42&y=10 Endret 27. juli 2007 av lupah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dYrP3202 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Første jeg gjorde når jeg skaffa korte var å laste ned de driverne, hjalp ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå