Gå til innhold

CD brenner problemer

Anbefalte innlegg

Hei dere. Kvinne i nød

Jeg har en HP brenner, når jeg setter inn ei cd-r plate får jeg til svar at det er ingen plate satt i.

Hadde maskinen på verksted for ei stund siden og der fikk de ikke til det de skulle så de måtte sette inn recover plata igjen. Den greier å lese alle andre cd`er. Programet blei instalert fra den.

Hva kan være galt??????????

Skal kjøpe ny maskin til sommeren så jeg har ikke lyst til å ha flere utlegg på denne dritt IBM`en :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God gammel HP 8200.

Ok da får jeg vel bytte den ut.

Men hvilken brenner anbefaler dere da??

En billig grei en. Den kommer bare til å stå i maskinen

pga guttungen skal overta den.

Får kjøpe en bedre en når jeg handler ny maskin,

kanskje dvd-brenner??

Takk for de andre svarene

Lenke til kommentar

Joda, det er sikkert en grei brenner det og. Men hvis jeg var deg ville jeg bestilt den første av de brennerne som jeg viste deg linkene til, samme pris, raskere brenner... men så blir det jo frakt og pakking i tilleg da, men det er ikke snakk om så mye kansje en ca 150 kroner eller noe...

Men dette er jo noe du må bestemme selv...

tar en 3-4 dager før du får brenneren fra du har bestilt den, men ikke om du bestiller i dag da, for de jobber jo ikke på lørdag og søndag på komplett. men da begynner de å behandle orderen din på mandag, og om du har tid til å vente litt lengre, så ville jeg gjort det, om ikke, av en eller annen grunn du måtte ha behov for brenner med en gang, så kan du jo gå for den LITEON brenneren, den er sikkert fin, kan egentlig ikke utale meg så mye om den, da jeg ikke har hatt noe med den å gjøre, og ikke vet mer om den en at den har 40x ved CD-R brenning, slik som du skrev. Noe mer vet jeg ikke om den.

Lenke til kommentar

Du burde kjøpe Liteon brenneren!!! Den har fått terningkast 6 her på www.hardware.no Da slipper du porto også! Asus brenneren brenner 10x raskere enn Liteon brenneren, men det sparer du MAX 20sekuder på... Så travelt har du vel ikke?

Lenke til kommentar
Hva med LITEON CDRW40X??

Den kunne jeg få til mandag

her i byen for 695,-??

Super brenner... Har den selv... Med noen lette tastetrykk kan du også fyre den opp til 48x :) Så og si 99% sikkert å gjøre det, selv om du da vil miste garantien.

Lenke til kommentar

jeg har selv en ASUS brenner, den er super, har ikke den 52x brenneren, så det kan jo være en del forskjeller ute å går mellom min 24/10/32X brenner i forrhold til den 52/24/52X brenneren jeg skrev om, men i allefall så har jeg vært meget fornøyd med min ASUS brenner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...