olik1 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva skal jeg gjøre for å få fjernet de hvite flekkene på plastlistene etter jeg har polert bilen? ser jo ikke særlig pent ut... Takk for svar Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva skal jeg gjøre for å få fjernet de hvite flekkene på plastlistene etter jeg har polert bilen? ser jo ikke særlig pent ut... Takk for svar 8853878[/snapback] 'Turtle Wax Bumper Shine' <--- tror de selger den på torshov Den skal fungere, etter at jeg selv har fått vekk hvite flekker fra poleringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Her har jeg prøvd alt, både det jeg har blitt anbefalt, og ting jeg har funnet på selv, og ingenting fungerer bra. Jeg har endt opp med å bruke "black wax" på listene etter polering. Jeg er spent på om noen har en anbefaling på noe som faktisk fungerer! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Når man avfetter bilen før man polerer bør man ta på slike vinylshine-produkter på plasten, da setter ikke poleringsmidlet seg seg inn. Har gjort det samme som dere selv, det funka bra å vaske det vekk med terpentine/white sprit. Lenke til kommentar
borkri Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva skal jeg gjøre for å få fjernet de hvite flekkene på plastlistene etter jeg har polert bilen? ser jo ikke særlig pent ut... Takk for svar jeg ville brukt tynner. denne såkalte "bumper shine" fjerner ikke disse flekkene men bare skjuler dem. etterhverrt vil de komme fram igjen, så jeg ville heller brukt tynner. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Menzerna Top Inspection er fin til dette, fjerner polish og voks. Ellers pleier maskeringstape før polering å fungere ganske bra;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå