Sherra Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Denne sangen har jeg fått fullstendig på hjernen nå. Den skal på VG lista-turné. Jeg tipper den blir årets sommerhit. http://www.snutter.no/app/viewContest.acti...d=4&entryId=194 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 My boobs, my boobs, my boobs are ok :!: Jeg liker ikke den type musikk, men den er nok populær blant de listepophørende fjortizzene Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 My boobs, my boobs, my boobs are ok :!: Jeg liker ikke den type musikk, men den er nok populær blant de listepophørende fjortizzene 8854121[/snapback] Støtter den, men for all del; hver for sin smak Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg bryr meg ikke om hva som er "årets sommerhit", jeg hører på min egen musikk uansett. I tillegg synes jeg det er så dumt når media hyper opp en låt før den har blitt en hit eller før noen i det hele tatt har hørt låta. Om den er en hit eller ikke kan man jo ikke si før til høsten. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ta diskusjonen rundt sånne ting i Sommermusikktråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg