baiaz Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har vært borti noe... og nå er skjermbildet mitt opp ned.. hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Snu skjermen opp ned da Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sjekk innstillinger til skjermkortet i Kontrollpanel > Skjerm > Innstillinger > Avansert. Og se igjennom innstillingene. Greb Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hehe, noen hadde det morsomt i klasserommet på skolen vår en gang og gjorde dette på alle pcene våres. Var enkelt og stille det tilbake, tror det var en instilling på skjærmen. Men i ditt tilfelle er det nok noe på skjærmkortet. Lenke til kommentar
Tormeh Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har vært borti noe... og nå er skjermbildet mitt opp ned.. hvordan fikser jeg dette? 8853854[/snapback] Alt Gr + [en piltast] for å endre veien bildet vises Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har vært borti noe... og nå er skjermbildet mitt opp ned.. hvordan fikser jeg dette? 8853854[/snapback] Alt Gr + [en piltast] for å endre veien bildet vises 8854274[/snapback] Funker ikke her. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Funket! 8856425[/snapback] Og så takker du Tormeh for hjelpen... Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Storleer: Det er ikke alle skjermkort-drivere som har dette på som standard... Hvis du titter litt i skjerminnstillingene så tipper jeg du kan finne en måte å sette dette på, hvis du ønsker å prøve det:P Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har faktisk vore ein del bort i dette problemet det varie i frå maskin til maskin (er mange forskjellige kommandoer får og gjerde det). Men det skal gå ann og sette til bake via instillingane på skjermkorte (Kontrollpanel > Skjerm > Innstillinger > Avansert) som han grebnord sa. Det varie litt i frå kort til kort men det skal være det. Ka skjermort har du? Lenke til kommentar
baiaz Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Tusen takk Tormeh !!!!!!! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Storleer:Det er ikke alle skjermkort-drivere som har dette på som standard... Hvis du titter litt i skjerminnstillingene så tipper jeg du kan finne en måte å sette dette på, hvis du ønsker å prøve det:P 8857431[/snapback] Tja fant det ut i NVIDIA sitt kontrollpanel.. Tusen takk Tormeh !!! 8857620[/snapback] Hehehehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå