kalli Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Jeg vet rett og slett ikke hvor denne tråden burde bli postet, så jeg poster den her, og så får en moderator flytte den til riktig kategori hvis dette er feil...! Så anyways... Jeg har da en eksternharddisk (WD 250 GB) som jeg har hatt ca. ett halvt år nå... USB stasjonen\inngangen (?) den har sittet i hele tiden har alltid hatt navnet G. Alt har virket veldig bra og jeg har instalert både spill og programmer inn på den... Men nå plutselig har den byttet navn til H, og snarveiene mine på skrivebordet, spillene, programmene osv... virker ikke! Er det fordi den har byttet navn som er grunnen til at programmene, spillene og snarveiene ikke vil virke fordi de ikke skjønner at det er den samme, bare med nytt navn? Hvis det er det... Går det an gjøre slik at navnet på disken (eller er det USB inngangen sitt navn?!) blir G igjen slik at alt blir som før igjen?! Eller er det ikke noen av delene? Er alt jeg har inne på harddisken fortapt? Håper noen skjønner hva jeg mener, og kan gi meg hjelp...! Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Denne er feilpostet, men jeg kan nok hjelpe deg. trykk start, og velg kjør (eventuelt hurtigtast "windowstast" og "R" samtidig) skriv inn "compmgmt.msc" i feltet, og trykk kjør I vinduet til venstre velger du "diskbehandling" i treet under "lagringsplass". Høyreklikk på den disken du vil endre, og velg "endre stasjonsbokstav" Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Å yes! Takk for raskt å godt veiledene svar! Det var rett og slett å bare bytte stasjonsnavn, så var alt på plass igjen! Tusen takk...! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Denne er feilpostet, men jeg kan nok hjelpe deg.Jepp, har ingenting i elektronikk-kategorien å gjøre.Flytter den til en mer egnet kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå