DanielL Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hakke peiling jeg assa gutta. er en happy kamper så lenge det funker.. Derfør føler jeg det blir noe galt når du kritiserer meg når jeg informerer om hva konsekvensene av en for dårlig forsterker kan bli Men som sagt er det bare bra du engasjerer deg og er interessert i hifi. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hakke peiling jeg assa gutta. er en happy kamper så lenge det funker.. 8856043[/snapback] Ja det er jo det viktigste! Vi prøver bare å forhindre tråder som. "Har ikke lyd etter fest" "Spilte litt høyt, nå har jeg ikke lyd" osv... Fordi folk blir lurt av feilaktige målinger og andre reklamefjås som bare er oppspinn. I hifi er det veldig viktig med matching. Det hjelper ikke om ett par høyttalere er testvinnere samme med en forsterker som er testvinner hvis de ikke spiller bra sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) jeg sa jo bare fordi du sa du var lei av og si det... men du kan jo ikke skyte meg i foten heller fordi jeg anbefaller noen som har funket for meg.... Endret 13. juni 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Nei,om du bare sa at det funket godt for deg hadde jeg ikke sagt noe,men når du sier jeg kommer med uekte informasjon vil jeg jo tale min sak. Og angående å være lei av å nevne ting var det rettet mot trådstarter og hans snakk om hvor billig den var Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 ja den var billig, hva de koster i butikken vet jeg ikke. på netthandelen går de for 1500 og oppover... plutselig fikk jeg en for 850. synest det var ok pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå