Gå til innhold

Proson RV2600 er denne bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
noen som har erfaringer med denne?

8853653[/snapback]

har denne selv, bruker den til 360 og filmer. helt grei, den gjør jobben sin, må si den er ganske bra til prisen, masse features...

Lenke til kommentar

Var tanken å bruke denne med Prosonene dine? Denne forsterkeren vil ikke være kraftig nok,grunnet at strømforsyningen mens sannsynlig ikke er på over 250-300 watt. Jo svakere en forsterker er,jo mindre kontroll har du og i samme slengen gjør du sjangsen for sprenging en god del større.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Var tanken å bruke denne med Prosonene dine? Denne forsterkeren vil ikke være kraftig nok,grunnet at strømforsyningen mens sannsynlig ikke er på over 250-300 watt. Jo svakere en forsterker er,jo mindre kontroll har du og i samme slengen gjør du sjangsen for sprenging en god del større.

8853794[/snapback]

jeg bruker den sammen med 2 stk store Proson høytalere, 1 stk dynavoice center og 2 stk dynavoice bak høytalere

ikke noe problem i det hele tatt, spiller høyt og helt greit...

Lenke til kommentar
jeg bruker den sammen med 2 stk store Proson høytalere, 1 stk dynavoice center og 2 stk dynavoice bak høytalere

ikke noe problem i det hele tatt, spiller høyt og helt greit...

Ja,det går i de fleste tilfeller bra med det første. Er godt at du er fornøyd med det du har kjøpt. Men vil fortsatt ikke anbefale folk å kjøpe disse da jeg ikke syns det er forsvarlig godt utstyr og de i tillegg oppgir uriktige spesifikasjoner til de grader.

Men når folk allerede har kjøpt det og føler de er fornøyd skal jeg ikke si noe på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

så slutt og forklar det da, teorien din stemmer jo ikke har hat det i ca i 1år nå ingen ting som har blitt ødelagt...

og den holder helt fint til mitt utstyr

Lenke til kommentar

Har ikke noe i mot billige gode produkter. Som Sonic Impact T-amp til 400 kr. Vil til og med si den er bedre enn Proson sin plastikkboks.

Og fordi jeg kritiserer produkter jeg ser som dårlig betyr dette automatisk at jeg ser ned på det pga pris? Jeg er bare glad for at flere funksjoner og muligheter har gått ned i pris,men langt fra alle produsenter er like flinke til å utnytte dette uten å la det gå på bekostning av kvalitet og lyden.

Lenke til kommentar
så slutt og forklar det da, teorien din stemmer jo ikke har hat det i ca i 1år nå ingen ting som har blitt ødelagt...

8853873[/snapback]

Og den dagen du svir forsterkeren, sprenger diskantene og for vondt i hodet av lukta?

Vil du fortsatt mene det da?

Det er fakta at for svake forsterkere ødelegger ofte høyttalere som krever mere strøm.

Så du har kanskje vært heldig...

Hullsag ett lite tips når man lager sånne tråder er å få med litt mere info;

- Musikksmak

- Hva det skal brukes til

- Høyttalere som skal drives

- Link til høyttalere

- Link til forsterkeren

- Budsjett

Vi skal jo skrive her for å prøve å få deg til å gjøre ett god kjøp. (noe du ikke gjorde i dette tilfellet). Så da er det litt teit om vi må bruke unødvendig tid på å hjelpe deg...

Også skjønner jeg ikke helt poenget når du lurer på om en ting er bra eller ikke, så kjøper du den uasnett 20min etterpå...

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

8853873[/snapback]

Og den dagen du svir forsterkeren, sprenger diskantene og for vondt i hodet av lukta?

Vil du fortsatt mene det da?

Det er fakta at for svake forsterkere ødelegger ofte høyttalere som krever mere strøm.

Så du har kanskje vært heldig...

8855978[/snapback]

ja da bytter jeg mening... men forsterkeren har jo 125w på alle kannalene, så det burde holde, spiller aldri på full guffe heller.. men når jeg skulle kjøpe denne forsterkeren så kom jeg ikke over noen som hadde hatt prob som dette...

Lenke til kommentar

125 watt i rett forstand han den ikke i det hele tatt. Om du lurer på hvorfor jeg sier det bør du lese linken til GnoMiz "Billigwatt som ikke finnes". Der forklares det på en veldig god måte hvorfor wattmåling er upålitlig om det ikke gjøres på rett måte.

Og jeg har selv hørt om flere som har bommet på ting som dette.

Endret av DanielL
Lenke til kommentar
Og jeg har selv hørt om flere som har bommet på ting som dette.

8856019[/snapback]

Gjort det selv ett par ganger, men var så heldig at det bare var sikkringen som gikk.

Det var på utstyr i en litt annen prisklasse enn dette da, så de er litt sikkrere på sånne ting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...