LuringenOo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Drømte en gang at jeg fikk en FJERDE brystvorte. Har 3 fra før >.< men denne ekstraekstra var, imotsetning til min 3., som er liten og bare en flekk nesten, helt som en vanlig nipple, og befant seg kanskje 1-2 cm til venstre for min høyre pupp. Tenkte ikke noe over det i drømmen, men når jeg våkna var jeg litt "WTF?" Har også drømt at jeg og fattern kjørte bil på noen togskinner, og at vi kolliderte med et svææært tog. Kjente ikkenoe smerte, men redselen og "NÅDØRJEGFØLELSEN" var helt ekte. Svett og jævlig når jeg våkna. Skummelt som fan. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) En gang for noen år siden glemte jeg at meg og min familie, og en hel del av slekten var på ferie på hyttefeltet vi har. Husker ikke riktig hva som skjedde, men ting ble unntakstilstand av noe slag, og drømte at jeg datt ned i det iskalde vannet fra en bro. Så fløt jeg bortover i elven, og så kom søstra mi med scooter, plukka meg opp å la meg i lomma, og kjørte til hytta. Jeg hadde altså krympet i vannet. Har også drømt at en sverm med Spidermanlignende vesner kom. ( Jeg hadde en forestilling da jeg var liten at Spiderman så ut som en blanding av edderkopp og Peter Pan ) De jaga meg og søstra mi som fanden, og tilslutt hoppa jeg inn i et tre mens jeg så søstra mi bli spist opp. Stakkars liten jeg var da. Endret 28. oktober 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 har ofte drømmer om at alle tennene mine er ødelagt, at de er knust Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Å bli sug på øret slik at man blir døv er ikke noe særlig artig... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg jeg satt inne på mitt rom på hybelen. Der satt jeg i soffan og röyket, hele hybelen var mörk, det eneste lyset var blått og kaldt. Ved siden av meg satt Pappa og drakk vin, vi sa ingenting, jeg kakket av aska i vinglasset uten at han merket det. Husker også det var noe på pcn min på skriveborde som spiltes av, South Park, Prison Break elns. Jeg kunne höre at noen kom utenfor huset, og av en eller annen grunn visste jeg at det var mamma. Så jeg sprang til kjökkenet og kasta röyken i vasken. Hun kom inn döra og hadde masse ting i hånda, deler av möbler osv i grå alluminium, vi sa ingenting. Men hun gikk inn på min ene hybelkamerat sitt rom, jeg fulgte etter. Rommet var tomt og stövete, hun la ifra seg tingene og gikk ut. Jeg så det var hjelpe utstyr for handikappete mennesker. Jeg gikk etterpå forsiktig mot den andre hybelkameraten min sitt rom, jeg åpnet döra. Rommet var gigantisk og mörkt, men langt langt bort i horisonten så jeg en siloutte av noen som satt i fosterstilling i hjörnet. Der våkna jeg, ble livredd og kröp inntill kjäresten min, så sovna jeg igjen Alt gikk veldig seigt og sakte, var ikke noe mye til lyder heller. Har foresten skifta hybel nå Lenke til kommentar
Pedobear Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg og min stebror gikk på ski i hjembygda, for det meste på asfaltert gangvei. Så skulle vi hjem, men av en eller annen grunn dro vi til min mormor, som bor motsatt vei. Hun bor i et rekkehus, og for å komme til henne måtte vi krysse en innsjø som hadde frosset til is. Vi kunne se gjennom isen, og det fantes ikke vann der, i stedet lå det tett i tett med døde griser. Vi begynte ferden over, og etter en liten stund var et grisetryne festet på spissen av skistaven min. Jeg og stebroren min begynte å tulle, vi skjøt hverandre med grisetryner. Stavene våre fungerte som slynger. Til slutt fortsatte vi, og jeg gikk gjennom isen med den ene foten. Etter å ha fått den opp igjen, var 4-5 grisetryner tredd over foten min. Slutt. :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Drømmer ofte at jeg glemmer å ta på meg sko og må springe rundt i byen barbent...det er ikke gøy. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 En drøm jeg hadde mye av da jeg var liten (mest når jeg var syk): Jeg var på en liten åker fra hjemplassen min, og det var STORE høyballer der som jeg drev å løp mellom. Så plutselig kom det en annen person og titta ut fra siden, og jeg løp etter. Fikk aldri fatt i personen, men drømte at jeg løp etter hele tiden. Det vekslet også mellom hvor stor høyballene var. Denne drømmen gjenntok seg titt og ofte. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Haha, det minner meg om South Park episoden om Guitar Hero. Når de spiller Heroin Hero! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hehe ok! Har ikke sett den episoden da. Drømmen er vanskelig å forklare da, den er bare skikkelig bizzare.. Glemte å nevne det gamle råtne huset? Det er helt grått etter mange år med vær og vind. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Heroin Hero Når jeg ikke har røyka på lenge, bruker jeg rett før jeg våkner drømme at jeg får en sigarett, så akkurat når skal jeg ta det første trekket våkner jeg, FAEN! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hehhe south park er sykt! ^^ Lenke til kommentar
Gjest superparaply Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Drømte en gang at jeg var i den gamle barnehagen min, og at Jens stoltenberg, pluss mange folk fra stortinget, trakk tømmerstokker rundt barnehagen. Og vi barna kunne ikke gå ut, forda ville en stor løve som satt utenfor barnehagen, ta oss til fange. Genialt eller hva Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hoho. drømte en gang da jeg var på hytte tur med noen kompiser at en fruktkurv datt i gulvet! :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hoho. drømte en gang da jeg var på hytte tur med noen kompiser at en fruktkurv datt i gulvet! :!: KØDDER DU?! Sterke tegn på psykopati her! Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) For et år siden drømte jeg at jeg og noen venner var hos bestefaren min. Og at vi plutselig eide det huset, liksom vi bodde der nå. Men det gjør vi egentlig ikke. Himmelen var skyete og der hoppet vi på en trampoline.(Han har egentlig ikke en trampoline) Vi var 5 stk. Ole, Serine, Anne, Emil og meg når vi var ca. 10 år. Vi hoppet og hadde det morro. Og den ene naboen hans har en Stoor hekk ved siden av der vi hopper, men i drømmen hadde de klippet allt bort. Imens vi hopper så ser vi en UFO langt borte komme nærmere og nærmere. det var rosa og hadde et rundt glass på toppen som vi kunne se at det var noen som styrte. Vi flyktet allt vi kunne men så kjøt de en stråle på oss alle sånn at vi sto helt stille, kunne ikke røre en finger. Så etter kjøt den en rosa stråle til som gjorde at vi ble varme og gode. Sånn at vi skulle forstå at han var venn. Da han landet kom det ut en som så ut som Einstein og han hadde med en hund som var hvit med Orange-Brun flekker. Han var snill og grei. Vi lekte med han og. etter litt så måtte han dra. Han fòr ivei opp i himmelen til han var et lysglimt som poffet ut av himmelen. Poenget med denne Fortellingen er at da jeg drømte det var de NØYAKTIG et halvt år så skilte foreldrene mine og da flyttet vi hos bestefaren min sitt hus. (Han bor der ikke nå) og etter vi flyttet så har vi fått trampoline (Som han ikke hadde og som jeg drømte). Men da kommer de sikkert til å klippe hekken til sommeren da? og håper vi ikke får noe UFO'er her Etter vi hadde flyttet drømte jeg at jeg var hos faren min og sov over (Jeg sover Hos begge da) så var jeg utforbi.(Vi bor ganske nærme sjøen, Nærmeste av alle hus i det området) Havet steg og steg, jeg gled mer og mer ned. Noe som alltid skjer i mine drømmer, jeg blir dratt lengre og lengre og kan ikke komme meg løs. Så var det noen som jeg ikke fikk sett hvem var som sa til meg at Det der Sydpolen hadde smelta greier så derfor steg det. Da jeg kom meg opp så hadde faren min kjøpt et St00rt akvarium til meg med allt som trengs og slikt. Men har ingen anelse hvorfor. Ofte er drømemr sånn. sånn er de rare drømmene. Men der og skjer det samme! Jeg fikk meg et akvarium en eller to måneder senere. Håper ikke den isen smelter da da ligge vi tynt an. Og jeg har drømt sånn alien drømmer at de tar meg i skipet og dagen etter har jeg sånn små ''Stikk'' eller sår som er akkurat like stor bredde og ligger like høyt og like beine og like store. :S Ofte i drømmer pleier jeg å være med venner så PLUTSELIG faller jeg ned fra fjell eller broer.. Wtf? og det skjer ca. 4-5 ganger i uken men da bare tenker jeg ''Jajja det er jo bare en drøm så det gjør ikke vondt, men det er bare veldig ubehageligt'' ^^. Og ofte har jeg drømmer som fortsetter neste dag eller jeg drømmer litt først så drømmer jeg fortsettelsen senere på natten. Endret 27. januar 2008 av Markus84 Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hadde en rå drøm i natt, som tydeligvis var Half-Life og Resident Evil inspirert. Var så fantastisk at jeg nesten lurer på om jeg kan selge en movie deal eller spill-deal på den. Det startet med at jeg var på besøk hos ett stort forskningsselskap, da det plutselig kom en stor eksplosjon. Jeg fikk noe i hodet og når jeg våknet var jeg alene i rommet, så dukket det opp ei jente og ei gutt som fikk løftet bort en bjelke som hadde fallt over meg. Vi bestemte oss for å komme oss ut raskest mulig, men hovedutgangen var selvfølgelig stengt slik at vi måtte finne en annen veg. Vi startet å lete, og oppdaget snart at noen muterte mennesker/monstre hadde dukket opp. Så vi måtte snike oss rundt og plukket opp noen stålstenger for å forsvare oss. Vi traff også på ett par andre personer som vi slo oss sammen med Etter mye om og men kom vi oss ut, men vi var fortsatt innesperret på området, vi snek oss bortover langs en høy murvegg, og plutselig "fløy" "kameraet" (altså bildet jeg så i drømmen) inn i ett bygg og ned i en kjeller gjennom vegger og golv der jeg så en mann i en hvit frakk som skubbet ei tralle med en død hest oppå bortover en skitten gang. Men plutselig muterte mannen og hodet hans så plutselig ut som en blanding av ett menneske og ett hestehode. (Nei ikke RvN ) Han åpnet så dørene på diverse fengselsceller i denne gangen, og så brølte han og ledet resten av monstrene ut. Så hoppet bildet tilbake på oss igjen, og vi fortsatte å snike oss bort langs murveggen til vi så at det lå noen våpen inne med fabrikkveggen (var ca 70-80m mellom muren og fabrikken). Men litt lenger borte langs fabrikkveggen var det også en åpen port, og vi kunne se monstrene der inne. Jeg og han andre fyren prøvde å komme bort til våpnene, men vi ble oppdaget og måtte løpe. Vi sprang bort mot administrasjonsbygget, og kom oss helskinnet inn. Naturlignok prøvde vi å komme oss høyest mulig opp i bygget, men trappene var rasert, og heisen gikk heller ikke, så vi måtte klatre opp trappeoppgangen. Når vi kom opp i toppetasjen, satte vi oss ned for å slappe av, vi pratet, spiste og ble kjent, mens vi lette rundt etter ting vi kunne bruke. Jeg fannt ett sikkerhetskort, og en mobillader. Men så kom det ett nytt skjelv, og vi bestemte oss for at det ikke var trygt, og at vi måtte komme oss ut igjen, vi fannt ei anna trapp ned som var hel, og kom oss ned før jeg fant ut at det kanskje hadde vert en ide å sjekke sikkerhetskontoret, og en av de som jobbet i firmaet viste meg vegen dit, kontoret var i 1. etasje rett ved en rulletrapp. Jeg bad alle sammen lete etter viktige ting som sikkerhetskort og våpen, da vi plutselig hørte stemmer, det var en gjeng bad guys (ikke monstre men mennesker, antageligvis de som stod bak hele ulykken). Vi hørte hva de sa mens de gikk opp den stillestående rulletrappen, og jeg fannt ut at her måtte vi nok kjempe. Jeg tok ene stålstanga og gjemte meg bak veggen hvor rulletrappa kom opp, og idet fyren var nesten oppe kjørte jeg stanga ned i handa han hvilte på rekkverket. Og da våknet jeg. Det som forundret meg mest med denne drømmen er episoden nede i gangen med han hestefyren Tror det er første gangen at jeg i en drøm ser hva som foregår en helt annen plass i "drømmelandet". Før så har jeg bare sett ting det hadde vert naturlig for meg å se, men her hoppet altså bildet til en helt annen plass. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har vel egentlig hatt mange syke drømmer.! En drøm gikk ut på at jeg plutselig så hunden min ligge inne i peisen sovende på hytta. Med pledd o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå