theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ja det er vel ikke usannsynlig det Han Rune Rudberg har et særdeles originalt rykte på seg, hele Norges Rune Rudberg, hele Norges sex symbol. Det er ikke noe galt med han, det er bare det at han er uheldig. 8860652[/snapback] Det var skummelt. Skikkelig skummelt. Jeg var klam, redd og svett når jeg våknet igjen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg kom plutselig på en av de tøffeste drømmene jeg har hatt: Det starter med at jeg er ved en parkeringsplass, også kommer det massevis det en gjeng typisk filmkriminelle og begynner å skyte etter meg. Jeg slenger meg mellom biler og ruter knuses mens kulene flyr. Jeg kommer meg omsider bort til bilen min, som er en rød kabriolet. Jeg begynner så å kjøre gjennom byen sakte mens jeg vinker til folk, jeg er nemlig en katolsk prest og neger . Mens jeg vinker og kjører, sier alle jeg kjører forbi "God morning father". Jeg kommer til slutt frem til rema 1000 hvor det er et badebasseng og masse folk utenfor. En av mennene sier "I havn't seen you since my brother's funeral", også kommer det 3 jenter kun iført en hvit t-skjorte og spør om jeg vil være med å bade. I det jeg hopper uti (med klærne på) begynner han som snakket tidligere å skrike, deretter våkner jeg. Gjør alt for å få denne drømmen på nytt Endret 14. juni 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Elsker sånne totalt virvarr-crazy-villestefantasi drømmer Hadde en sist natt forresten ^^ edit: OK, endelig ferdig Har holdt på i hele dag med et program for å loggføre drømmer.. Er skikkelig stolt over søkefunksjonen, den som tok mest tid Linken er i signaturen edit: minimal bugfix Endret 14. juni 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Blir litt dobbelpost nå, men vil få posten opp (husker ikke ordet) Uansett, hadde en drøm til om at jeg hjalp et barn... Var faktisk cody eller dylan sprouse (husker ikke hvem) fra serien på disneychannel: The suite life of zack and cody Det som skjedde var at en av dem holdt rundt meg og grein.. Jeg spurte om han hadde noen problemer, eller noe han ville snakke med meg om. Da såg han bare på meg, og gikk bort til veggen og grein... Det er andre gang jeg drømmen at jeg hjelper / prøver å hjelpe et barn (første er på første side i denne threaden) A sign maybe? edit: Var heller ikke sjenert i drømmen, og har attpåtil et lite ønske om å jobbe med barn, siden de gjør med så glad Kanskje jeg drømmer om hvem jeg vil være? edit2: To see children in your dream, signifies your own childlike qualities or a retreat back to a childlike state. It is an extension of your inner child during a time of innocence, purity, simplicity, and a carefree attitude. You may be longing for the past and the chance to satisfy repressed desires and unfulfilled hopes. Take some time off and cater to the inner child within. Perhaps there is something that you need to see grow and nurtured. To dream that your own grown children are still very young, indicates that you still see them as young and dependent. You want to feel needed and significant. To dream that you are watching children but they do not know you are there, is a metaphor for some hidden knowledge or some latent talent which you have failed to recognize. To save a child, signifies your attempts to save a part of yourself from being destroyed. Endret 16. juni 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
End-re Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Drømte at jeg jobbet i en slags is bod. Drev på å lagde en is til en svenske, så spurte han om det var sau is, nei svarte jeg, det var grise is svarte jeg. Vi snakket ganske høyt, så var det en muslim som hørte det, så kom han bort til meg og så tok han opp en ak-47 og skaut meg, fordi jeg hadde servert han en "urein" is. (blablabla, muslimer spiser ikke gris fordi det er urent dyr..?) Jaja, :S Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Drømte at jeg jobbet i en slags is bod. Drev på å lagde en is til en svenske, så spurte han om det var sau is, nei svarte jeg, det var grise is svarte jeg.Vi snakket ganske høyt, så var det en muslim som hørte det, så kom han bort til meg og så tok han opp en ak-47 og skaut meg, fordi jeg hadde servert han en "urein" is. (blablabla, muslimer spiser ikke gris fordi det er urent dyr..?) Jaja, :S 8876276[/snapback] Lærer rik drøm. Muslimer kan faktisk spise gris om det er siste utvei. Drømte engang at en muslim og jeg var veldig sulten, og vi hadde bare en chillinøtt og en gris å spise. Nøtten spiste jeg og da ble han sur fordi han ikke ville spise gris. Han mente at det var for fyfy å spise grisen så han spiste meg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Drømmer mye om ting jeg er opptatt av, eller har vært opptatt av. Kan være et spill, en film, en hendelse osv. Quoter meg selv fra en gammel tråd: Jeg vet ikke hva som har vært den jævligste drømmen min, men her er i allefall en som jeg drømte for et par måneder siden da jeg var på en liten weekend-tur til Oslo og gruet meg til alle prøvene når jeg skulle hjem: Jeg ligger godt til rette oppå en liten klippe over et idrettsanlegg med den typiske røde løpebanen rundt. Helt på den andre siden er det noen svære pil&bue-blinker, og bak det masse folk og turnere og noe som ligner på et svært ferge-førerhus. Jeg har med meg Half-Life 2-armbrystet og sikter inn, klar for å treffe blinken. Plutselig står lærern min der, og jeg sikter inn på hodet hennes, hvor det kommer opp med gul skrift "Player: Anja". Jeg tenker noe á la "Hehe" og "stats", og lar pila gå rett i knollen slik at det kommer en sånn typisk "headshot-cs-sprut". Da jeg kommer bort til blinkene står læreren der så sint at hun er på gråten og sier jeg skal anmeldes fordi jeg drepte henne, og at jeg skulle få nedsatt orden og oppførselskarakter. Jeg blir livredd og drar hjemover. Da jeg kommer til parkeringsplassen utfor der jeg bor er det plutselig blitt mørkt og snøete og jeg har på meg en grusom grå vinterjakke. Inne i gangen har en gjeng identiske smågutter og en mor startet en skredderforretning, og der slutter drømmen. Da jeg våknet opp var jeg livredd og skjelven fordi jeg hadde blitt ameldt til politiet og at jeg hadde fått nedsatt orden og oppførselskarakteren. Da jeg innså at det var en drøm blei jeg så utrolig lettet at det nesten skulle vert ulovlig 4008938[/snapback] Og siden jeg er igang med skumle drømmer (Ja, følgende drøm kan virke veldig komisk, men den skremte meg faktisk skikkelig og jeg måtte lese litt Donald for å roe meg ned): Den er veldig kort (i allefall det jeg husker av det): Jeg står inn i stua i leiligheten, og alt er sånn litt uklart og mørkt med et blått snev - nesten som når man er ghost i WoW, bare mye mørkere. Jeg står ved verandadøra og ser mot den andre sida av stua hvor det er et annet rom. Der er det helt mørkt, og i døråpningen ved siden av en stor chesterfieldstol står det avdøde marsvinet mitt, bare at det var like stor som en middels stor hund. Jeg rykker meg da bakover og ut på verandaen/vinterhagen imens jeg lager korsets tegn med hendene mot marsvinet og prøver fortvilt å stamme frem (som i alle de andre de skumle drømmene mine) "V..v.vvvik f-ffra m-meg!" imens jeg faktisk skriker (altså at tårene triller) og prøver å åpne opp det svære skyvevinduet på verandaen slik at jeg kan hoppe ut. Der slutter heldigvis drømmen. Som sagt, dette kan kanskje virke som en spøk for noen, og jeg kan ærlig innrømme at drømmen kan virke litt suspekt men det var i allefall slik drømmen var. Og den var svinskummel! 4010420[/snapback] Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hmm, husker at jeg tok selvmord i en drøm pga noe jeg gjorde, fordi jeg ikke ville ta konsekvensene.. Skummelt ^^ edit: Forresten, kom til å huske på noe... Når jeg var mindre, var det noen ganger det var veldig vanskelig / umulig å åpne øynene i drømmen min... Antar det er fordi øynene mine egentlig er lukket, siden jeg sover jo.. Noen andre som har opplevd det? Endret 17. juni 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Drømmer så utrolig mye rart! Drømte en dag at jeg var på skolen da plutselig en vennine av meg hadde blitt Latin(!). Noen av guttene begynte å mobbe henne, til hun døde tilsutt. Jeg prøvde å ta gjennoppliving på henne men det funket ikke. Jeg løp ut av skolen og begynte å gråte (Var midt på natten forresten). Så kommer det et helikopter ned og lyser ned på meg. En mange menn hopper ned fra tau, og lager et hull i veggen på skolen med et langt rør etter seg. Så eksploderer skolen. Jeg ser rart på mennene, da han ene som virket som en "Chuck Norris - Wannabe" dro tak i meg så vi løp inn i skogen. der kom det 2 halvt menneske og halvt hai - damer som skulle ta og drepe oss. Jeg kaster et eller annet mot henne så hun blir bevistløst. Tilsutt begynner jeg å beføle henne Så våknet jeg. Har mange andre drømmer også, får se om jeg orker å poste noen flere EDIT: Feil i historien Endret 18. juni 2007 av darkbuster Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hah, lo godt der Genial drøm ^^ Alltid mange rare drømmer om skolen.. En gang drømte jeg at auditoriumet var en "airlock", og at det var folk med gassmasker på og slikt Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 I 9 klasse en gang drømte jeg noe som fortsatt undrer meg stort. Jeg drømte at min albanske bestevenn og jeg ble fanget av en pakistansk familie. Disse bodde på toppen av et fjell, berg eller høyt sted. Vi ble utstyrt med utdaterte mobiltelefoner og sov i små rom med køyesenger. Disse pakistanerene tvang oss til å skli ned en lang asfaltert bakke i et griselik, og jeg husker at det gjorde enormt inntrykk på meg og vi opplevde det som som særs traumatisk. Vi klarte å rømme på en eller annen måte, til et sted hvor jeg møtte mamma bak et enormt gjærde. Det kom et dyr bak meg, en bukk eller noe, så voknet jeg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Drømte at det kom wienerpølser ut av øra mine.. en etter en liksom.. våkna opp og klarte ikke slutte og le Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Skal vi se. Det er jeg og et ubestemt antall venner, samt menneskegutten fra Jakten På Nyresteinen. Vi er inne på badet til onkelen min, hvorfor vet/husker jeg ikke. Vi hopper i hvertfall ned i doen, for den fører til innsiden av kroppen til gutten fra Jakten På Nyresteinen som faktisk er med oss, men han blir ikke med ned i do. Når jeg da hopper ned i doen og trekker ned, så fyker jeg fort gjennom en rød tunnel, og på enden så kommer jeg ut og har blitt transformert til en gul andunge fordi jeg glemte å holde pusten. Faktisk. Nå er det bare meg, jeg blir normal igjen. Vennene mine er ikke med lenger, og nå er jeg altså i en tunnel som sikkert skal fremstå som en tarm. Da ser jeg to "vakter" som er kledd i røde, tettsittende trikoter som det virker som ikke er påvirket av gravitasjonen, siden de beveger seg like godt på "gulvet" som i "taket". Nå husker jeg bare slutten, jeg kom meg opp av doen igjen på en eller annen måte. Da er vennene mine plutselig der igjen, tror det er snakk om 2stk, gutten fra JPN er ikke å se. Når jeg da ser en dame med barnevogn gå forbi (fortsatt på badet til onkel, som er 2x2 meter) som har helt likt ansikt som vaktene (som var identiske) nede i "tarmen", våkner jeg. Nesten synd jeg ikke har slike detaljerte drømmer lengre. Endret 18. juni 2007 av Erroneous Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hmm, husker før på barneskolen, når jeg drev litt med lucid dreaming.. Klarte det mange ganger, og målet var å kysse en jente jeg likte (i drømmen) Men rare var at jeg var sjenert i drømmen Klarte det en gang, men siden hjernen min ikke vet hvorden et kyss er, så smakte det som murstein Hjernen finner en substitutial følelse for noe den ikke vet hva er, men som skal skje (siden det skjer der og da i drømmen), akkurat som når man gjør noe i en drøm man ikke vet hvordan føles 8855103[/snapback] Det merkelige med meg er at jeg ofte vet hvordan ting virkelig føles når jeg drømmer, også ting jeg ikke har gjort i virkeligheten... F.eks drømte jeg en gang like før jeg drakk en større mengde for første gang i virkeligheten at jeg ble kraftig berusa. Jeg reagerte i drømmen på samme måte som jeg bruker å reagere i virkeligheten. Følelsen var den samme. Drømte også at jeg tungekyssa før jeg hadde mitt første kyss og det føltes akkurat som i virkeligheten. Når det er sagt drømmer jeg mye rart. Syke, syke, absurde drømmer er hva det går mest i for tiden... Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Den rareste drømmen jeg har hatt var at Max Mekker løpte etter meg for å slå meg Våknet opp av redsel da jeg traff på Bjarne Betjent som jeg synes var veldig skummel da jeg var liten Ver veldig liten da jeg drømte dette, men husker det fortsatt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Hm. Tja. Jeg har strengt tatt hatt flere merkelige drømmer, men detaljer forsvinner dessverre litt med tia. En gang drømte jeg at hu Idol-Tone prøvde voldta meg. Innpå rommet mitt, mens hu jeg da hadde noe på gang med satt nedpå gølvet ved siden av senga. Og mens hu (Tone) prøvde voldta meg så datt det ned store, ekle edderkopper fra taket. Til slutt fikk jeg rivi meg løs og dratt med meg "dama" ut av rommet og slapp unna både edderkoppene og voldtektsjenta. Så endte det hele med at hu voldtok stefaren min i steden En anna gang var jeg no.. helt, elns. Jeg skulle i hvert fall redde en del folk ut fra fangenskap nedi Afghanistan, men for å få til det, så måtte jeg sette sammen en PC og få logga meg inn på den, i og med at det var den som styrte alt (ja, ALT ). Problemet var jo selvfølgelig at man hadde masse vakter. Og det kom en vakt for å ta meg. Stort som et troll og gleda seg til å drepe meg og kutte meg opp i små biter. Jeg rakk selvfølgelig ikke å sette sammen pc'en før denna vakta kom, og akkurat idet jeg snur meg, like før vakta hogger til med øksa, ser jeg at det er mamma! Også våkna jeg Også var det en gang en drøm hvor jeg var med i en slags datamafia, og gjengen holdt til under nybrua på Kongsberg, i et rom ved siden av den "vanlige" mafiaen (som hadde masse kukadavre i taket ). Også kan jeg vel forsåvidt quote meg sjøl fra en eldre tråd i OT-baren: Jeg drømte at vi var i Palestina, også satt alle på msn, så jeg måtte beskytte de for bombene utafor (jaada).Plutselig var man hjemme i VF og blei forfulgt av FBI, men hvis vi kom oss over jordet, så var vi trygge. Plutselig blei jeg skyti i ryggen av en FBI-dude, men det gjorde ingenting. Så kom vi halveis over jordet, så var det en som ropte "Malcom skyter randoms!", så var det en feit kid som skøyt meg i ryggen og resten løp fra meg, mens jeg lå å blødde i hjæl. Da jeg våkna lå jeg med mobilen i hånda og holdt på å sende mld te en av de som forlot meg Det er den drømmen jeg husker best. (: 6437027[/snapback] Uhm. Ja. Dere sku bare hørt de drømmene jeg ikke husker "Kake! Grill, borte. Shake it!" O.o edit: Nyhus minna meg på enda en. Jeg var inne i en butikk elns, også da jeg kom ut døra (som forresten leda til et veikryss nedi her) så jeg at Nyhus dreiv og banka ei lita, rosakledd jente, da fordi hu hadde dårlig musikksmak. Så jeg hoppa litt tilbake og lurte på hva faen jeg sku gjøre, før jeg gikk ut igjen og skjelte ut Nyhus. Noe som endte i at han satte seg ned i grøftekanten og begynte luke et blomsterbed fordi han var så furten O.o Elns. Dårlig hukommelse >.< Endret 19. juni 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Øhm, ok.. du har mye syke drømmer Ida Nyhus dreiv og banka ei lita, rosakledd jente, da fordi hu hadde dårlig musikksmak. Nå fikk jeg et spesielt bilde av Nyhus, hehe.. Voldelig kar dette tydeligvis Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg drømte en gang da jeg var lita og gikk i barnehagen (den gjorde visst et stort inntrykk på meg, ettersom jeg enda husker drømmen) at pappa kjedet seg veldig, og fikk tilbud fra en heks om å finne på noe. Så ble han med, og det neste som skjedde var at hun skulle kaste en flaske med noe som kom til å gjøre han blind. Jeg kastet meg heroisk framfor han og ble blind i steden. Men nå har det seg slik at dette var heksen fra Rapunsel, så jeg visste hva man skulle gjøre og ropte "gråt over øynene mine", slik at jeg kunne få synet tilbake. Deretter våknet jeg, og oppdaget at jeg fremdeles hadde synet i behold. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Øhm, ok.. du har mye syke drømmer Ida Nyhus dreiv og banka ei lita, rosakledd jente, da fordi hu hadde dårlig musikksmak. Nå fikk jeg et spesielt bilde av Nyhus, hehe.. Voldelig kar dette tydeligvis 8893940[/snapback] Det skal kanskje nevnes at jeg drømte det før jeg møtte han (tror jeg? kanskje jeg hadde møtt han én gang elns?) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg drømte at jeg var på Maiden-konserten i Valhall. Nicko McBrain kasta den ene trommestikka si. Jeg fikk tak i den, men fikk også 10 personer oppå meg som ville ha den. Mista trommestikka, men Bruce Dickinson sa i mic'en at publikum måtte passe på så de ikke kvelte den lille gutten (meg). Han sa også til meg at jeg kunne komme opp på scena. Der fikk jeg sitte på en boks på ene sida av scena. Jeg så ferdig resten av konserten der. Etter konserten kom Bruce bort til meg og inviterte meg med backstage. Selvfølgelig ble jeg med. Husker ikke helt hvordan det så ut der, men det var iallfall endel sofaer bandet satt i. Prata litt med bandmedlemmene, spesielt Jannick Gers. Prata om hvilke sanger jeg likte og jeg fikk masse signerte effekter. Fikk også en ny trommestikke av Nicko. Kameraten min, _Magnus_ her på forumet, som jeg var med på konserten ringte meg og lurte på hvor jeg hadde blitt av etter konserten var slutt. Han visste at jeg fikk komme opp på scena, men ikke at jeg ble med backstage. Jeg sa til han at jeg var backstage med bandet og spurte Jannick om kameraten min også kunne komme inn. "Sure" svarte han, og jeg ringte _Magnus_ opp igjen. Sa til han at han kunne få komme inn. _Magnus_ prøvde å si til vaktene at kameraten hans var backstage og han ville komme inn. Vaktene nekta han (forståelig nok) å komme inn fordi de kunne jo ikke vite at det faktisk var sant. Han ringte meg og sa at han ikke fikk komme inn. Jeg og Bruce gikk sammen bort til gjerdet der han stod å venta. Vakten ble litt ydmyk, men han kunne jo ikke visst bedre, før han slapp _Magnus_ forbi. Etter dette våkna jeg. Jeg lå i senga ca. en time og nøt tanken på denna drømmen. Den absolutt beste drømmen jeg har hatt. Var også på den Maiden-konserten noen dager tidligere så alt sammen virka så ekte. Det som er litt morsomt er at drømmen "fortsatte" natta etter. Det var sommeren 2008. Maiden skulle holde konsert på Valle Hovin med albumene Powerslave, Somewhere In Time og Seventh Son Of A Seventh Son. Jeg tenkte at jeg ville hilse på bandet igjen og se om de husket meg. Selvfølgelig ville det bli vanskelig å få kontakt med bandet så jeg skrev en lapp og ventet utafor inngangen der de skulle gå inn. Når bandet kom var det så mye folk at ingen la merke til meg. Jeg klarte å få en vakt til å levere lappen for meg. Han gav den til Bruce. På lappen spurte jeg om de husket meg, den lille gutten som nesten ble kvalt sist gang de var her og fikk bli med backstage. Bruce leste lappen der han stod og snudde seg mot vakta. Vakta pekte på meg og Bruce smilte til meg. Her våkna jeg. Litt irriterende med tanke på at drømmen virkelig begynte å bli fin. Edit: 7 skriveleif. Blir det i en så lang tekst Endret 19. juni 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå