Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din merkeligste drøm?


genstian

Anbefalte innlegg

Post dine merkeligst drømmer her! Ingen krav annet en at det er en drøm.

_______________________________

Drømte i natt at jeg voknet og gikk på skolen og slikt, en helt vanlig dag. Våknet da plutselig av alarmen og så at jeg måtte gjøre dagen på nytt. Irriterende :!:

Endret av hotstian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, husker når jeg var rundt 11 år elns, skrev en drømmedagbok :p

Husker så å si hver eneste drøm jeg skrev ned, selv om jeg har mistet dokumentet nå (ja, skrev på dataen)

 

Alt fra plasser i dataspill, til helt random plasser :p

Har forresten merket at de 30 minuttene fra klokka ringer, til jeg står opp (antatt at jeg sovner (forsover) meg i mellomtiden), er den tiden jeg drømmer best :D

Har de villeste 30 minutters drømmene, er nesten som en tvserie ^^

 

Men det var en drøm som gjorde et spesielt intrykk på meg her om dagen.. Var en helnattsdrøm, ikke 30min ^^

 

Kom med en ferje, og steg ombord på en øy.. Regnet pisket ned, og jeg husker ikke så mye akkurat da hva jeg skulle.. Men gikk bort til et skur, og såg en liten jente (elns) ble kastet ut i regnet.. Jeg syntes synd på henne, og tok henne med inn i skuret igjen.. Hvem enn som kastet henne ut, var sporløst forsvunnet (lette gjennom hele skuret, var mange rom)

Dette skjedde om og om igjen, som et deja vu i drømmen, døgnene gikk som minutter.. Men hver morning, stod det noen nøkler i døren, som om han fyren (som kastet henne ut) kom tilbake av en eller annen grunn.. Ble litt redd da :p

 

Uansett, inntrykket var at jeg var der og gjorde en forskjell.. Når jeg våknet (reallife), så føltes det som om jeg hadde reddet livet hennes :)

 

Crazy :tease:

Lenke til kommentar

Hmm, husker før på barneskolen, når jeg drev litt med lucid dreaming.. Klarte det mange ganger, og målet var å kysse en jente jeg likte :p (i drømmen)

 

Men rare var at jeg var sjenert i drømmen :(

Klarte det en gang, men siden hjernen min ikke vet hvorden et kyss er, så smakte det som murstein :p

Hjernen finner en substitutial følelse for noe den ikke vet hva er, men som skal skje (siden det skjer der og da i drømmen), akkurat som når man gjør noe i en drøm man ikke vet hvordan føles :)

Lenke til kommentar

Sisste jeg hadde, var når vi var på seminar med jobben på danskebåten.

Jeg var heldig og fikk en lugar alene.

Etter en saftig fyll til 5-6 tia om morran, så legger jeg meg, og vekkerklokka mi ringer mens jeg sover.

Da drømmer jeg at en annen som var med på seminaret ga meg telefonen hans, fordi jeg skulle se på den elns. Men så syntes jeg den bråkte, så jeg la den under puta mi. Siden det var vekkerklokka mi som jeg la under hodeputa, så fikk jeg jo seff ikke sove igjen, og våknet.

Jeg fant fort telefonen min under puta som bråkte, men endevendte senga etter den andre telefonen, som seff bare fantes i drømmeland.

 

Ellers så drømte jeg når jeg var liten, at jeg og noen kompiser drog til månen i et romskip. Og når vi kom opp, og for at ikke romskipet skulle sveve vekk, så bandt vi det like greit fast i et dødt tre som sto på månen :)

Lenke til kommentar

Ikke akuratt min merkligste drøm, men dog:

 

Jeg drømmer til stadighet at jeg er i en båt. Denne båten står godt parkert oppe på land, men en kamerat av meg setter alltid båten i bevegelse på en eller annen måte. Båten har hjul, og triller nedover en lang bakke. I slutten av bakken er det et stort hopp, som sender oss flyvende. Vi flyr høyt til værs, ut mot havet. Akkuratt i det vi er i ferd med å dumpe ned i havet (Forbeder meg på sammenstøtet) så våkner jeg brått, med en følelse av at jeg faller gjennom senga..

 

Lurer på hvor jeg har dette fra.

Lenke til kommentar
Ellers så drømte jeg når jeg var liten, at jeg og noen kompiser drog til månen i et romskip. Og når vi kom opp, og for at ikke romskipet skulle sveve vekk, så bandt vi det like greit fast i et dødt tre som sto på månen :)

8858874[/snapback]

Hahh, genialt :D

 

Lurer på hvor jeg har dette fra.

8858943[/snapback]

Pirates of the caribbean - at worlds end :tease:

Lenke til kommentar
Gjest gjest1

Er registrert bruker her på forumet, men velger å gjøre dette anonymt ettersom jeg har venner som vet hvem jeg er.

 

Denne drømmen er ganske så merkelig, men mer syk kanskje. Drømmen går slik: Jeg husker at jeg driver å vrir meg i senga, det er en dobbeltseng med hvit laken og tynt hvit dyne ( slik som de bruker i varme land). Jeg vrir meg og prøver å se hva som skjer , fordi jeg kjenner noe som beveger seg ved beina mine. Jeg kikker ned og ser at der er det en naken gotherkvinne som smiler. Før jeg aner det stikker hun hånda i rompa mi. Etter hun har fått knyttneven inne, fortsetter hun. Hun fortsetter å stikke hele armen i rompa, og jeg husker at jeg kunne kjenne det i tarmene. Det var ekstremt ubehagelig.

 

Plutselig våkner jeg.

 

Det syke med drømmen min er at jeg følelsene og smerten virket så utrolig virkelig. Jeg husker at når hun beveget armen sin inne der, at jeg vred av ubehag og kjente trang til å spy.

 

Håper jeg ikke drømmer slikt igjen :no:

Lenke til kommentar
For 1,5 år siden drømte jeg at Rune Rudberg skulle voldta meg. Kan le av det idag, men jeg var direkte livredd når jeg våknet.  :ermm:

8856237[/snapback]

Ja det er vel ikke usannsynlig det :whistle:

 

Han Rune Rudberg har et særdeles originalt rykte på seg, hele Norges Rune Rudberg, hele Norges sex symbol.

 

Det er ikke noe galt med han, det er bare det at han er uheldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...