slafse Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det har seg slik at jeg skal omskoleres til høsten. Har bestemt for å få meg et fagbrev i et håndverk men hva skal jeg velge? Alt fra tømring,mekanikk, elektro, betong er av interresse. Hva Hadde DU valgt i dag dersom du skulle påbegynt en yrkesutdanning i dag? Hva er lurest med tanke på lønn, muligheter til videreutdanning. Muligheter til feks å jobbe offshore osv... Ps, du trenger ikke spør hvorfor/hvordan jeg skal omskoleres osv.... Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Elektro. Enkelt og greit. Det vanskeligste, men samtidige det med størst potensial. Mekanisk tror jeg er den som er mest "safe" da man har så mange jobber å velge mellom. Eventuelt tømring men der trenger man flere egenskaper enn hva en mekaniker trenger, sånn generelt. Lenke til kommentar
slafse Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 takker for forslag, noen flere folkens? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Selv valgte jeg å bli anleggsgartner. Om det var lurt vet jeg ikke helt ennå, men jeg liker å være ute, og det får jeg jo. Drømmen er å bli landskapsarkitekt til slutt. edit: er forresten veldig lett å få seg jobb for tiden. Endret 15. juni 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå