tidus2k4 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Ser ut som Team Ninja har mye positivt å si om ps3 til tross for all kritikken Sony har måtte tåle i det siste. Ninja Gaiden to silence PS3 critics, says Team Ninja Team Ninja's Yosuke Hayashi, producer and director for Ninja Gaiden Sigma, says that the developer chose to dedicate Sigma to PS3 to make it the best game it could be, and is confident that its achievements will silence PS3 critics. "Multi-format videogames have boomed in recent years, but when you make a game for multiple formats you cannot focus on one machine's specific capabilities - you have to focus on a common ground for all formats," Hayashi said at a Sigma event today. "It is Team Ninja's policy to push a console to its limit and set high standards. Team Ninja wanted to make Ninja Gaiden Sigma the best action game it could be, and push gaming standards to its upper limit. That is why we chose to make the game for PS3." He later went on to say: "I have heard much criticism of the PS3, but I am confident that Ninja Gaiden Sigma will demonstrate how powerful the PS3 really is." He went on to explain that Sigma uses self-shading techniques and other advanced graphical effects in full 1080p resolution and still manages to maintain a solid 60 frames per second which, he claims, no other game in the current generation has managed. "That includes games on Xbox 360," Hayashi adds. Kilde Så.. kanskje det blir flere team ninja spill på ps3 i fremtiden. Sigma er i hvertfall garantert på min handleliste. Endret 13. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sigma ser vakkert ut, men det finnes en del titler jeg synes ser bedre ut. Spiller ingen rolle da Ninja Gaiden er et helt vanvittig bra spill. Har klødd i fingrene etter å spille gjennom NG Black en tredje gang, men jeg har klart å vente på Sigma. Tipper nok at Hayashi og teamet hans kommer til å jobbe videre med PS3, mens sjefen sjøl jobber med Ninja Gaiden 2. Satser på at det kommer noe info om det på E3.... Jeg håper virkelig at Sigma er like vanskelig som originalen. Spillet føltes, til tross for at det var sinnsykt vannskelig, aldri urettferdig slik vanskelige spill ofte gjør. Man følte at man ble belønnet for å spille godt og det føltes rett og slett utrolig deilig å komme seg videre i spillet. Ser forøvrig at anmeldelsene er på vei. Fra Gamerankings: Electronic Gaming Monthly 8.67 out of 10 Hardcore Gamer Magazine 4.5 out of 5 Playstation Official Magazine Uk 9 out of 10 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Skal ha dette uansett hva, Ninja Gaiden vil jeg spille igjen og igjen til det uendelige Fullførte vel Ninja Gaiden til Xbox minst 4 ganger Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Skal nok ha meg dette spillet når det kommer. Demoen har jeg spilt en del ganger og er like underholdene hver gang. Virker som et solid stykke arbeid. Selv om jeg ikke likte leveldesignet så veldig godt. det var litt for linært i demoen. Litt for mye "du går inn i et rom. Dørene låses. X antall ninjaer kommer inn. Du dreper dem. Dør åpnes og du kommer til neste rom der dette gjentas." Noe som også plaget var at i enkelte rom så startet de på nytt å respawne hvis man gikk utenfor en tur. Det var totalt håpløst. Men sett bort ifra det så virker det helt konge. Absolutt et kjøp for min del, basert på Demoen og fakta at det var et av de størte og beste Xbox spillene noen sinne. (og jeg har ikke spilt det) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Alt hørtes riktig ut der, Bromle, ihvertfall for en som har spilt xbox-versjonen til døde... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Spillet er preorderet. Det som sugde med xbox versjonen var at det var så vanskelig, måtte bruke cheats for å runne det jeg. PS3 versjonen kommer med 4-5 vansklighetsgrader, b.la. easy. passer perfekt for meg! Dette spillet gleder vi oss til! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det som faktisk var bra med Ninja Gaiden, var nettopp vanskelighetsgraden! I begynnelsen var jeg illsint, men etterhvert fikk jeg kontroll over combos osv... Siden vanskelighetsgraden var såpass høy, fikk du en skikkelig go'følelse hver gang du klarte å komme deg videre! Ikke mange andre spill som har gitt meg denne typen følelse nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ninja Gaiden gir deg skikkelig følese av mestring. Jeg kan si så mye at den bossen jeg brukte mest tid på var den aller første, rett og slett fordi jeg ikke hadde lært noen comboer og slikt på det tidspunktet. Ellers husker jeg at jeg hadde problemer med en tanks, måtte reloade en del ganger og var sjeleglad når jeg først klarte den, bare for å oppleve at det ble sendt en ny tanks til mot deg rett etterpå... Spillet er djevlesk sånn sett men utfordringene blir aldri for vanskelig heller, og man blir, som nenvt over, rett glad når man faktisk klarer det. Mitt tips er å få tak i dabilahro-sverdet, det gjorde ting mye enklere for meg... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Ser ut som de vil lage mer til ps3 nå Speaking in London yesterday, Hayashi slammed developers who complain that the PS3 is difficult to create games for - saying that "if they think it's difficult, they should get out of the ring." Responding to a question about whether the team had found it difficult to transition from working on the Xbox to the PS3, Hayashi said, "there are some developers who have complained about the difficulty of developing for PS3. But, I am a creator, a developer - and by making a product, we receive money from the players. We shouldn't complain about the difficulty." In other words, it's their job, and they're just getting on with it. Hayashi responded in similar terms when asked if the team, which has recently focused most of its efforts on Microsoft's platforms, plans to extend its support for the PS3 in future. "As I said, people who complain about the difficulty of creating games for PS3 should get out, right?" Hayashi commented. "While I'm saying that kind of thing, if I get out myself, then what I say doesn't mean anything! So, I should stay - right?" Eurogamer Ser lovende ut Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ninja Gaiden Sigma sin grafikk som ser drittbr ut og gameplay som er fra det samme som Ninja Gaiden til forrige generasjon nærmere sagt Xbox eide som faen, gleder meg stort til dette kommer ut Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ser ut som de vil lage mer til ps3 nå Speaking in London yesterday, Hayashi slammed developers who complain that the PS3 is difficult to create games for - saying that "if they think it's difficult, they should get out of the ring." Responding to a question about whether the team had found it difficult to transition from working on the Xbox to the PS3, Hayashi said, "there are some developers who have complained about the difficulty of developing for PS3. But, I am a creator, a developer - and by making a product, we receive money from the players. We shouldn't complain about the difficulty." In other words, it's their job, and they're just getting on with it. Hayashi responded in similar terms when asked if the team, which has recently focused most of its efforts on Microsoft's platforms, plans to extend its support for the PS3 in future. "As I said, people who complain about the difficulty of creating games for PS3 should get out, right?" Hayashi commented. "While I'm saying that kind of thing, if I get out myself, then what I say doesn't mean anything! So, I should stay - right?" Eurogamer Ser lovende ut 8859691[/snapback] Tror han nesten sikter litt til UbiSoft her, med utsagn som ''SC:C can not be done on PS3'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå