Leraand Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Her er to bilder. Bildet av burn boksen har jeg tatt med kameraet til en kamerat.(nikonD80) Blomsten er tatt med et vanelig digital kamera. Jeg plasserte to forstørrelsessgalss foran. Endret 14. juni 2007 av Leraand Lenke til kommentar
grizley Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Her er to bilder. Bildet av burn boksen har jeg tatt med kameraet til en kamerat.(nikonD80) Blomsten er tatt med et vanelig digital kamera. Jeg plasserte to forstørrelsessgalss foran. 8853459[/snapback] Bilde en synes jeg var ok, men personlig synes jeg at Burn logoen også burde være i fokus Og den vissne blomsten på bilde 2 stjal for mye oppmerksomhet synes jeg Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Vil det ikke se litt rart ut å fokusere på burn logoen?+ Bare lurer:) Lenke til kommentar
grizley Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Vil det ikke se litt rart ut å fokusere på burn logoen?+ Bare lurer:) 8853605[/snapback] Jeg ville ha gjort det Men smaken er som baken Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Burn boksen ga meg fint lite.. Blomsten er et flott utsnitt, uten den visne blomsten hadde det vært et veldig bra bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå