Nator Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 En venn i Hammerfest sendte meg en pakke, jeg bor i Trondheim. Pakken kom aldri frem, og kompisen min fikk pakken i retur etter noen ukers tid. De forklarte at noen på posten hadde rotet, men nekta å gi ham pengene tilbake, de skyldte da på lover og regler / byråkratiet (?). Adressen var korrekt, men pakken kom altså aldri frem. Har han en solid sak mot posten her? Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg ville presset litt på, for her er det jo posten som har feilet i å levere en tjeneste. Forbrukerombudet er en grei måte å få juridisk bistand hvis ting skulle sette seg litt fast Lenke til kommentar
Nator Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Ok! Takk skal oppfordre ham til å presse dem mer Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Posten selger en vare, transport av pakke, er reklamasjons rett på den like mye som på alt anet du kjøper her i landet. Posten må skjerpe seg nå, ettersom Deutche mail kommer for fulle mugger om noen år. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kan jo hende han ikke merka pakka skikkelig da. Mulig han ikke kryssa over avsenderadressen.. Fort gjort å gjøre en feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå