HoaXed Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du sier at 3-4gb på C:/ Holder? Lol jeg har brukt 24gb og har bare de viktigste programmene mine der:P 8857036[/snapback] Enig. 3-4 GB holder ikke til Sims 2 en gang Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det gjør det nok men jj, 3-4gb er uvirkelig lite Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Anbefaler å bruke 640kb på gratisprogrammet WinDirStat som gir ei grafisk oversikt over heile harddisken eller mapper. Med dette programmet er det lett å finne ut kva som tar opp plassen. Du kan filtrerere bestemte typer filer, feks. media-filer som musikk, film, osv.. Ei slik grafisk framstilling av hd. er særs nyttig for å frigjere plass. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ja, sjekk ut C:\Documents and Settings\""dinbruker""\Lokale innstillinger\Temp\ 8853330[/snapback] Finner ikke denne mappen Lokale innstillinger jeg men.. Men jeg mener å ha slettet disse Temp filene før. Men tviler egentlig på at disse filene kan være på flere GB da? Windows tar vel maks 2 gb og filene mine ellers der er også maks 2 gb så skjønner ikke helt.. 8853381[/snapback] Skriv i kjør: Temp Og den andre temp mappen: (fortsatt i kjør) %tmp% Det enkleste er ofte det beste... Det kalles systemvariabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå