Gå til innhold

Paid transfer - Ally rogue


Anbefalte innlegg

Denne personen sa at han skulle slutte å spille , men etter litt oppsporing fant vi ham på en annen server i en ny guild ! Guilden ble advart mot spilleren og han ble sparket ut av guilden ( rofl ) og fikk dårlig rykte på den serveren og ;)

8857339[/snapback]

 

Hvordan finner man ut sånt? Jeg husker fremdeles navnene på et par folk som ninja'et i UBRS, hadde vært greit å finne ut hvor de var nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne personen sa at han skulle slutte å spille , men etter litt oppsporing fant vi ham på en annen server i en ny guild ! Guilden ble advart mot spilleren og han ble sparket ut av guilden ( rofl ) og fikk dårlig rykte på den serveren og ;)

8857339[/snapback]

 

Hvordan finner man ut sånt? Jeg husker fremdeles navnene på et par folk som ninja'et i UBRS, hadde vært greit å finne ut hvor de var nå...

8860756[/snapback]

 

Det som ble gjort var at det ble laget endel lvl 1 rundt omkring på serverene og da var det bare å ta en /who *navn*. Og personen det her er snakk om hadde ikke byttet navnet sitt ;)

Lenke til kommentar

ok... for det første: Den guilden jeg var med i i 2 år hadde jeg skikkelig god kontakt med og vi hadde ingen problemer, men så rett etter at TBC kom ut blacklista de meg helt.

Nå for knappe ei uke siden så ble jeg kicka selv om jeg ikke hadde spilt på over 2 uker av personlige grunner og fordi jeg refererte til ordet "nynazist" på forummet deres...

for det andre... om min skrivemåte minner dere om en tolvårings tror jeg dere burde sjekke synet... fyller 18 nå i starten av september...

 

Tror egentlig det som er best for meg er å gjøre som i topicen " how to quit wow " siden dere sitter her med trynefaktoren deres og sier at jeg er en dårlig spiller...

men det er jo alt ettersom hvordan ser på det tenker jeg...

jaja Xav ut

Endret av xaviator
Lenke til kommentar

Herregud da folkens!

Skal dere dømme en fyr etter skrivemåten hans? Dere vet vel ingenting om hva som har skjedd i hans tilfelle. Dere som er så jækla erfarne med WoW burde hvertfall vite at mange bagateller kan føre til uenighet, drama og drittslenging.

 

Som for eksempel språk. Det finnes mange nordmenn, svenkser, tyskere og østeuropeere der ute som ikke kan engelsk like godt som andre. Jeg har nesten blitt stempla som ninja og idiot og nazi, og alt som er, selv på grunn av feiltolkning av språk.

 

ER det virkelig mulig å oppføre seg sånn som dere?

Lenke til kommentar
Herregud da folkens!

Skal dere dømme en fyr etter skrivemåten hans? Dere vet vel ingenting om hva som har skjedd i hans tilfelle. Dere som er så jækla erfarne med WoW burde hvertfall vite at mange bagateller kan føre til uenighet, drama og drittslenging.

 

Som for eksempel språk. Det finnes mange nordmenn, svenkser, tyskere og østeuropeere der ute som ikke kan engelsk like godt som andre. Jeg har nesten blitt stempla som ninja og idiot og nazi, og alt som er, selv på grunn av feiltolkning av språk.

 

ER det virkelig mulig å oppføre seg sånn som dere?

8861568[/snapback]

 

Vel siden du resumerer tilbake til saken her kan jeg vel egentlig bare beklage da :blush: noe som jeg tipper på at en viss lycant ikke er _VOKSEN_ nok til?

Lenke til kommentar

Vel, kanke si at det er veldig positivt å få høre refs om hvordan en skriver, og når det gjelder servern tipper jeg på at ikke alle hater meg men det er ingen som vil ha meg med i noen guild så hvorfor fortestte? leke outcast til jeg drukner i min egen kjedsomhet da eller?

Har søk på 8 forskjellige guilder og alle av dem nekta meg tilgang sort sett på grunn av nevnte begrunnelser her i tråden

Lenke til kommentar

Jeg rerollet da jeg hadde mistet WoW-magien, storkoser meg nå, det er så absolutt anbefalt. Og det er aldri gøy å høre/se sine mangler, men det hjelper ingen å ignorere det.

 

Evt. kan du også spørre hvorfor de har fått det mot deg. Hva som faktisk er grunnen bak det. Evt. at vi ikke kjenner hele historien (dette kan jo inkludere deg)

Lenke til kommentar
Det jeg kunne tenke meg er å rerolle rogue IRL og assasinere alle de som starta dette .... kan ikke si anna en at den følelsen av å se dem dø får meg i ekstase

8861687[/snapback]

 

Nu vel.

 

Jeg forsvarte deg te poster opp, her.

 

MEn hvis det er slik du tenker .... GG

8861839[/snapback]

Vel, nå er det to situasjoner her:

 

Enten: Han sikta til oss på forumet.

Eller: Han sikta til folka på serveren.

 

Hvis det er det første, så er jeg enig. Hvis ikke er det bare en kommunikasjonssvikt ute og går. (Som understreker poenget mitt med at godt språk er -viktig-, for å unngå slike misforståelser. Men jeg er ganske konservativ der)

Lenke til kommentar
UD rugg

8858123[/snapback]

Come again?

8859597[/snapback]

 

Rugg har med tiden blitt et utbredt uttrykk i visse omgangskretser i noregs land. Det er desverre ikkje alle som er kvalifisert til å vera rugg. Enten er ein født med et ekstra rugg gen, ellers så he ein vanka i eit miljø såpass lenge at ein he blitt fascinert over ruggens holdninger og levesett, og teke det innivi seg.

Ein ny verden åpner seg for ein som er rugg!

 

source: "Rugg!..Want to be a rugg?" gruppa på facebook :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...