ScientifiC Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Var Ikke noe problem det , installerte bare winXP , nyeste skjermdriver og nyeste chipsett driver =D (og Til alle som tror at Creative sine kort bråker , så tar di FEIL ! =) ) ---------------------- Intel P4 [email protected] Apacer 512mb pc2100 cl2 Msi 648MaX 533 8x agp <- MAx 1.6 volt HyundaI Image Quest 19" Wd 80gb 8mb cache IBm 80gb 2mb cache Creative SB Live 5.1 Creative Gf4 TI4600 128DDr 325/733 ------------------------ Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 (og Til alle som tror at Creative sine kort bråker , så tar di FEIL ! =) ) Enig! Den er ikke så verst bare man får den til å funke! Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har du fått alt til å fungere? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Hva eksakt mener du med chipsett og hvor kan jeg få tak i drivere til det? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Har du fått alt til å fungere? Nei..... Tenkte bare på lyden. Får den fortsatt ikke til å fungere. Kan du hjelpe med dette problemet, Cyclops? Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nei beklager jeg kan nok ikke det.. Sorry! Jeg er bare interesert på hvordan det fungerer fordi jeg skal kjøpe det samme kortet og håper på at jeg får mer en 72 fps i cs og andre spill. Satser på at ikke mafia hakker og.. Så hva syntes du? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 ScientifiC gidder du å skrive dine innstillninger. Kanskje det er noe jeg har på fullt som tar vannvittig mye ressurser eller no....bare gjetter. Hva med overclocknings programmer og systemovervåkere kanskje jeg kan finne problemet da, har det noe å si? Har noen, noen linker til det? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Nei beklager jeg kan nok ikke det.. Sorry! Jeg er bare interesert på hvordan det fungerer fordi jeg skal kjøpe det samme kortet og håper på at jeg får mer en 72 fps i cs og andre spill. Satser på at ikke mafia hakker og.. Så hva syntes du? Om du skal kjøpe dette kortet? Tja... førsteinntrykket mitt er ikke det beste, men ut ifra specsene og prisen så ville jeg anbefale det, NÅR jeg får det til å fungere. Foreløpig er jeg ikke fornøyd, for det fungerer jo ikke......(river seg i håret). Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Håper du finner det ut. Du har formater ikke sant. Ja, sikkert. Oppdatert drivere, ja sikkert. HK er på agp 4 ikke sant? AA, av? Håper du får kortet til å fungere.. Var kortet verdt pengene? Ville du rådet noen andre å kjøpe det kortet? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Håper du finner det ut. Du har formater ikke sant. -- JEPPOppdatert drivere, -- JEPP. HK er på agp 4 ikke sant? -- Jooo, tror det. AA, av? -- Anti- Aliasing? JEPP Håper du får kortet til å fungere.. Var kortet verdt pengene? Ville du rådet noen andre å kjøpe det kortet? Det var verdt pengene men ville ikke betalt mer enn 2000 (Elkjøp), fordi GeForce FX kommer snart. Da tror jeg det kommer til å falle i pris....men men, det er alltid noe som er billigere. Vis jeg får kortet til å fungere slik som jeg hadde trodd (og håper), vil jeg anbefale det. Men husk: Jeg har ikke fått det til ennå, så mitt inntrykk av kortet er heller dårlig, så langt. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Meget synd.. Det dropper litt i pris etter fx tror jeg toppen 400 eller no. Du har gjort alt som jeg skrev i den posten som jeg skrev? Jeg krysser fingrene mine og håper på at du får kortet til å fungere.. Hvis der er en trøst.. Da jeg leste posten din for første gang grøsset jeg om ryggen, fordi jeg skal nemlig kjøpe det samme kortet hos elkjøp.. Så jeg bare venter til de får det inn igjen. Og når de får det inn så har de holdt av ett til meg og vips så krysser jeg fingerene mine på at alt gåt bra for meg.. Har ikke internett tilgang på min pc... Derfor kan det bli et slit med og brenne cd'er med shitt.. Og siden jeg ikke får denne pc'en i netverk så er det nesten ingem mulighet bare hos venner osv.. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg skal gjøre mitt beste for å få det til å fungere! Skriv innlegg hvis du kommer på noe som kan hjelpe meg så lag et innlegg eller send en privat melding. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Skal gjøre det.. Det kan være noe feil med kortet da... Hmmm Jeg PM'er deg hvis ikke jeg får kortet til å fungere jeg heller.. Så kan jeg spørre deg hva du har gjort osv.. ok? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hva eksakt mener du med chipsett og hvor kan jeg få tak i drivere til det? Om det er meg du sikter til kan du skrive navnet mitt foran spørsmålet ditt så slipper eg å skjekke mine egne poster :wink: http://www.intel.com/support/chipsets/driver.htm Håper det var meg du siktet til. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Oki skal huske det. Takk. (Siden er nede nå men kommer vel snart opp) Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Kjetil Lura: Nå har jeg innstallert intel chipsett drivere men det gikk bare raskere å boote og bitte litt mindre hakking på NFS: Hot pursiut 2. Det er fortsatt ikke bra nok. Sjekk denne posten: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...b=5&o=7&fpart=1 . Jeg er tv-freak på dette forumet også. Kommer tilbake med ny 3dmark score. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Se her: http://service.futuremark.com/servlet/Inde...ojectId=5564392 Jeg fikk bare underkant av 6000 nå da :x . På 3D Accelerator Comparison er det en som har samme system som meg og samme kort som får 9500! Jeg hadde regnet med værtfall 10000 på min pc. Og det er en med GF4 MX!!! 460 som har mer en meg!! HVORFOR MEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Hey! Se på denne http://service.futuremark.com/compare?2k1=4774262 AGP Rates (Current/Available): N/A / 1x 2x 4x | 4x / 1x 2x 4x Kan dette være noe at pcen min har mulighet for 1x, 2x og 4x, men ingen er slått på eller no? Er ganske desperat til å få det til å fungere! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Mitt fungerer helt fint, men rammen har MYE, veldig mye å si i spill. Merker at pagefile på hd må jobbe når jeg spiller BF!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå