Gå til innhold

Hvorfor fungerer ikke ti4600'en min?

tv-freak

Anbefalte innlegg

Kjøpte GeForce 4 ti4600 på Elkjøp i dag!

Plugget den i og satt den på. Innstallerte drivere og den nyeste fra nvidia og de neste gangene jeg slo den på fikk jeg feilmeldinger.

Så nå går det ikke å trykke på innstillinger på skjermkort, da blir det bare masse farger. Akkurat som et halvferdig dos spill.

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte GeForce 4 ti4600 på Elkjøp i dag!

Plugget den i og satt den på. Innstallerte drivere og den nyeste fra nvidia og de neste gangene jeg slo den på fikk jeg feilmeldinger.

Så nå går det ikke å trykke på innstillinger på skjermkort, da blir det bare masse farger. Akkurat som et halvferdig dos spill.

Hva har skjedd?

Husket du på å fjerne den gamle driveren, og når du får spørsmål om å restarte trykker du nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Fjern alle driverne og innstaller på nytt. Hvis ikke så kan du bruke eldre drivere og se hva som skjer det. Så er nødløsningen nevnt format c: 8)

Creative bråker ikke så mye som de gjorde. Det nye skal vel være helt allrighte på lydstøy.

Lenke til kommentar

Hei, sorry at det tok så lang tid. Måtte formatere hele hd'en.

Ja det er Creative GeForce 4 ti4600, kjøpt på Elkjøp.

Og viftestøyen er helt ok. Jeg har kabinettet oppe og da hører jeg en svak mekanisk lyd, men ellers helt ok.

Problemet mitt nå er at jeg får så lav 3d score. Får lusne 6500 på dette oppsettet (under). Skal prøve å innstallere den nyeste driveren fra nvidia nå snart. Hva annet kan være feil?

Jeg brukte 2000kr og en hel lørdagskveld på å få 6500 poeng? :roll:

Jeg anbefaler at dere går på elkjop.no og ser hvem som hadde den inne 2. jan. Så deretter dra til butikken å kjøpe den (vis jeg får den til å virke som det skal så).

Elkjøp har 91 butikker i Norge og min teori er at:

- I Elkjøp-avisen står det at de garanterer at de har den inne tre dager etter 2. jan og prisene gjelder til 11. jan vis de ikke blir utsolgt.

MEN de sier ikke at de har det i alle butikkene bare en eller annen Elkjøp butikk.

- Så derfor tror jeg at de velger ut 10 butikker passe sentralt så det er noen som har den inne og derfor lyver de ikke.

Håper dere skjønte dette.

Lenke til kommentar

Åssen pc er det du har tv-freak ?

Jeg fikk 13200 , med ikke clocka pc og ikke clocka 3d kort.

----------------------

Intel P4 [email protected]

Apacer 512mb pc2100 cl2

Msi 648MaX 533 8x agp <- MAx 1.6 volt :(

HyundaI Image Quest 19"

Wd 80gb 8mb cache

IBm 80gb 2mb cache

Creative SB Live 5.1

Creative Gf4 TI4600 128DDr 325/733 :D

------------------------

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Bytt den ut eller forminsk den  :evil:

Eg trudde det var moderatorene som du skulle sende en pm eller mail til om du syns det, ikke poste det her?

Noen wannabe's politi overalt vet du :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...