johannesfos Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Prøve seg på *sensurert* eller har du noe annet? Endret 13. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Vær alltid forsiktig med slike ting. Ved å bestille akkurat NÅ har jeg ledige plasser på eKurset som alle nå snakker om (som beskriver den ene metoden i dybden). Jeg har 130 56 17 plasser til å selge, men du får den GRATIS (verdi 1.495,-) som en bonus fra meg. Når alle plassene blir tatt vil ikke dette nettstedet som spesialiserer seg på denne metoden tilby dette eKurset til allmennheten og disse hemmelighetene vil aldri bli tilgjengelig igjen!' Synes 130 56 17 plasser er litt mange dog, og at du får en plass til en verdi av 1 500,- ved å kjøpe en bok til 60 kroner er jo ikke akkuratt god fortjeneste. Mitt forslag; Skaff deg en sommerjobb istedet, har du dårlig tid? Bli Gründer og investor, der er det virkelige penger å tjene Lenke til kommentar
johannesfos Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Vær alltid forsiktig med slike ting. Ved å bestille akkurat NÅ har jeg ledige plasser på eKurset som alle nå snakker om (som beskriver den ene metoden i dybden). Jeg har 130 56 17 plasser til å selge, men du får den GRATIS (verdi 1.495,-) som en bonus fra meg. Når alle plassene blir tatt vil ikke dette nettstedet som spesialiserer seg på denne metoden tilby dette eKurset til allmennheten og disse hemmelighetene vil aldri bli tilgjengelig igjen!' Synes 130 56 17 plasser er litt mange dog, og at du får en plass til en verdi av 1 500,- ved å kjøpe en bok til 60 kroner er jo ikke akkuratt god fortjeneste. Mitt forslag; Skaff deg en sommerjobb istedet, har du dårlig tid? Bli Gründer og investor, der er det virkelige penger å tjene 8853141[/snapback] faen jeg har skrevet feildet skal være strek over 130 56 det er 17 plasser igjen du får i tilleg 2 extra bonsuer til en værdi på 4000 kr men jeg synes det er en god fortjenelse Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Så det er din annonse? Isåfall er det ikke lov å reklamere på denne siden. Hvis du bare har 17 plasser igjen, men 50 bøker igjen. Hvordan går dette opp? Endret 13. juni 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg