jpsalvesen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei, hva synes dere om dette? Gi gjerne både ros og ris! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg liker det hvertfall Fine farger, god komposisjon, og en jevn bakgrunn som ikke forstyrrer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Meget bra! Som han kisen over her sier så er det fine farger og god komposisjon. Det eneste jeg vil peke litt på, er at fokusen midt på blomsten gjerne kunne vært litt større. Ellers helt genialt. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Tusen takk! Helt enig i at blendern skulle vært litt mindre. Og jeg er ikke heelt fornøyd med at det ble litt hvitt på bladene. Menmen. Det er noen millioner blomster der ute nå, så jeg skal prøve igjen! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Deilig med svart bakgrunn, utsnitter også bra, det eneste jeg har å klage på er som sagt før: Litt lite område i fokus. Ellers flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå