Nektard Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kommer ikke inn på min egen bruker, bare vis jeg går inn via sikkerhetmodus. Hvis jeg ikke gjør det fryser skjermbilde når jeg trykker på "ikonet" for å logge på min bruker. Kan noen hjelpe meg med dette? tusen takk Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Siden det fungerer i sikkerhetsmodus er det mest sannsynelig feil på en driver. Hva maskinvare har du? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 vel..Vista har fungert siden påskeferien, men plutselig idag funket det ikke...hadde ikke vært på pc'en på flere dager. Har liten tro på at det er driver, burde ikke det automatisk oppdateres? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Den oppdateres ikke uten videre. Men det kan hende det kan ha kommet en ny på win update, da vil den gjøre det. Om det virket før ville jeg prøvd å reparere windows med repair funksjonen. Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis du har system restore aktivert, kan du jo alltids forsøke å rulle PC'en tilbake til et tidspunkt PC'en fungerer. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Den oppdateres ikke uten videre. Men det kan hende det kan ha kommet en ny på win update, da vil den gjøre det. Om det virket før ville jeg prøvd å reparere windows med repair funksjonen. 8854097[/snapback] Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå