reyals Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er forskjell på å vise bikkja hvem som er sjefen og det å gi den skikkelig juling... Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvis hunden min plager katta litt for mye så tar katta og biter litt løst i beinet på bikja Og da kan katta slappe av i et par uker før hu må ta og bite en gang til. Så tydelig at det funker. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det funker ikkje med oss, monty springer rundt katten og slår katten i haude med labben sin og bella (katten) svarer med å klore, hunden blir klora og piper eit par gongar men etter 5 min så begynner den same greia igjen. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Monty! Genialt hundenavn, viste bare om meg selv som brukte det. men til topic: Litt som klyping i ørene er greit, men man skal aldri la aggresjonen gå ut over dyret. (Selvsagt.) Kjenner selv mange som bruker musefelle ved middagsbordet så de ikke skal hoppe opp og naske en bit. Akkurat denne synes jeg nå er for drøy. Men Halen på vår nå 13 uker gamle valp går ikke ned når man klyper den i øret, bare logrer mye saktere og hviner litt. Den verken gjemmer seg eller prøver å flykte, vil ha kos og trøst rett etterpå. Så litt tåler de... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Grunnen til at den ikke prøver å flykte etterpå, men logrer og vil kose, er fordi den prøver å "smiske". Altså den vil vise deg at den er kjempesnill og ingen trussel, og at du ikke trenger å ta den. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fysisk straff, er definitivt ikke bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå