Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er fortvilet her nå. Jeg har fått 4 i eldre historie... Jeg synes jeg skulle hatt 5, og vurderer sterkt å klage! Karakterer eldre historie: 1 termin: 5 2 termin: 4 stand punkt 4 I seg selv er dette galt! Dette halve året har jeg hatt 2 av 3 prøver karakterene ligger på 5 og 4. Itillegg er jeg den mest aktive eleven i historietimene. Dette kan da umulig være rettferdig?! Fraværet mitt i eldre historie er 2 dobbelttimer... Jeg burde vel kunne ha god grunn til å klage på dette?? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Spørs jo om læreraren har sett på deg som den mest aktive eleven. Har de hatt inleveringsarbeid i tillegg til prøver? Vanskelig å seie akkurat kva som gjer at du får den karakteren du får, men før eg hadde klaga så trur eg det kan vere en idé å snakke med læraren først for å få hans synspunkt. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Nope, ingen innleveringer overhodet. Han har tilåmed sagt til meg at jeg er utrolig muntlig aktiv, og at det kommer til å trekke meg opp! Endret 13. juni 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Nope, ingen innleveringer overhodet. Han har tilåmed sagt til meg at jeg er utrolig muntlig aktiv, og at det kommer til å trekke meg opp! 8852982[/snapback] Virkar merkelig. Det er rart at han sett deg ned dersom han ikkje har nokon gode grunnar for det. Ofte kan det virke som om endel lærarar heller firer litt på krava i andre halvår. Men som sagt i forrige post, så er nok det beste å spørre lærarern kva som faktisk ligg bak. Då er det gjerne lettare å formulere ein klage også, når du veit kva grunnlag du må motbevise.. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Kommer til å kontakte han... Det er sikkert. Noen som har erfaringer med å klage på karakterer? Endret 13. juni 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Star Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jepp.. Argumenterte godt for hvorfor jeg syntes d var urimelig, han gav meg en vippeprøve og vips... ny karakter Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Ringte han igår, sa vi skulle snakke på skolen om Mandagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå