cHilfiger Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg lurer på hvor jeg kan se prison break seson 2, fordi jeg har mistet noen. Altså en nettside, men som er gratis. takker for alle svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror ikke det er lov a laste ned serier. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Tror ikke det er lov a laste ned serier. 8852820[/snapback] jeg mente ikke å laste ned. men et nettsted der jeg kan se dem! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hvis det er ulovlig a laste ned, er det vel ihvertfall ulovlig a legge dem opp pa nettet sa alle kan se dem? edit; ellers sa har kanskje kanalen som sender dem (abc, nbc elns) netttv. Men da ma du fake amerikansk IP kanskje. Endret 13. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du kan nok ikke se prison break gratis, filmprodusentene har copyright og dermed skal de han penger for å vise serien. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis det er ulovlig a laste ned, er det vel ihvertfall ulovlig a legge dem opp pa nettet sa alle kan se dem? 8852843[/snapback] Jeg viste om en side før der man kunne se filmer/serier og masse mer men husker den ikke. Hvis det ikke er lov å laste opp burde jo egentlig ikke youtube finnes da?? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Du kan nok ikke se prison break gratis, filmprodusentene har copyright og dermed skal de han penger for å vise serien. 8852852[/snapback] hvor kan jeg se dem for å betale penger da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 http://youtube.com/results?search_query=pr...k&search=Search ikke lov a laste opp copyright materiale Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 http://youtube.com/results?search_query=pr...k&search=Search ikke lov a laste opp copyright materiale 8852869[/snapback] ok, men er ikke det på youtube om prison break copyright! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) POFF På de siden kan du se serier, filmer og sånt. Jeg får ikke alt til å funke, må installere noe osv, og det går ikke på min nettleser. Men så Forrest Gump her om dagen, så det er vel bare å prøve :I Endret 30. oktober 2007 av Alastor Fjernet link til nettsted Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ganske mange av Prison Break episodene som ikke funker på Tv-links, så anbefaler egentlig ikke å se alle der. Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Så og si alle her på forumet som følger med på amerkanske sendetider har lastet ned torrents, med forskjellige bit torrent program. Men hvor du finner de forskjellige prison break torrent filene har man ikke lov til å snakke om her på forumet. BTW: Du sier du vil se dem på Internett men ikke laste dem ned? Er det noen forskjell egentlig, ser man dem på internett så har man jo lastet den ned og lagret det som en midlertidig fil uansett. Endret 22. august 2007 av vk2elev Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 ...hvorfor ikkje bare spandere 400 lusne kroner på DVD'ene? Så får du tekst og god kvalitet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Man far vel ikke kjopt HD Prison Break? Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 DVD er mer en god nok Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Man må opp i 720p for at noe av det som er på nettet skal bli noe særlig bedre enn DVD. Og med DVD så får man norske subs, for de som liker det. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, du kan jo alltids skaffe deg en heftig satellittpakke da. Får sikkert inn CBS, Fox og alle de amerikanske kanalene i Norge også. Utenom det så er det umulig å se de nye episodene uten å gjøre det ulovlig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Kanskje feil tråd, men er det direkte ulovlig å se filmer og serier på lignende sider som f.eks. *** (som forresten ikke fungerer idag :S). Og om det ikke er direkte ulovlig, for vi lov å diskutere dette på forumet? På forhånd takk for svar ModEdit: Vennligst IKKE diskuter dette på forumet. Vi tillatter ikke slik snakk og slår hardt ned på piratpjatt. Endret 23. oktober 2007 av überGoliath *** Fjernet adresse til nettsted Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du kan nok ikke se prison break gratis, filmprodusentene har copyright og dermed skal de han penger for å vise serien. lol ? Så man kan ikke se tv-serier på YouTube? Har jeg drømt i de siste tre ukene da. Har sett tre sesonger av High Stakes Poker, to Prison Break episoder og hele Die Hard 4.0 ! Men det er sikkert en drøm. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Youtube holder faktisk pa a sette opp et filter som finner ut om videoen er kopirettet. sa.. lol Du vet youtube er faktisk litt storre enn Bergen, Oslo eller Norge. Og flere enn 1 person laster opp videoer samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg