Gå til innhold

HVor kan jeg se prison break?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er ulovlig a laste ned, er det vel ihvertfall ulovlig a legge dem opp pa nettet sa alle kan se dem?

edit; ellers sa har kanskje kanalen som sender dem (abc, nbc elns) netttv. Men da ma du fake amerikansk IP kanskje.

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
Hvis det er ulovlig a laste ned, er det vel ihvertfall ulovlig a legge dem opp pa nettet sa alle kan se dem?

8852843[/snapback]

Jeg viste om en side før der man kunne se filmer/serier og masse mer men husker den ikke.

Hvis det ikke er lov å laste opp burde jo egentlig ikke youtube finnes da??

Lenke til kommentar

POFF

På de siden kan du se serier, filmer og sånt. Jeg får ikke alt til å funke, må installere noe osv, og det går ikke på min nettleser. Men så Forrest Gump her om dagen, så det er vel bare å prøve :I

Endret av Alastor
Fjernet link til nettsted
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Så og si alle her på forumet som følger med på amerkanske sendetider har lastet ned torrents, med forskjellige bit torrent program.

Men hvor du finner de forskjellige prison break torrent filene har man ikke lov til å snakke om her på forumet.

BTW: Du sier du vil se dem på Internett men ikke laste dem ned? Er det noen forskjell egentlig, ser man dem på internett så har man jo lastet den ned og lagret det som en midlertidig fil uansett.

Endret av vk2elev
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kanskje feil tråd, men er det direkte ulovlig å se filmer og serier på lignende sider som f.eks. *** (som forresten ikke fungerer idag :S). Og om det ikke er direkte ulovlig, for vi lov å diskutere dette på forumet?

På forhånd takk for svar :p

ModEdit: Vennligst IKKE diskuter dette på forumet. Vi tillatter ikke slik snakk og slår hardt ned på piratpjatt.

Endret av überGoliath
*** Fjernet adresse til nettsted
Lenke til kommentar
Du kan nok ikke se prison break gratis, filmprodusentene har copyright og dermed skal de han penger for å vise serien.

lol ?

Så man kan ikke se tv-serier på YouTube? Har jeg drømt i de siste tre ukene da. Har sett tre sesonger av High Stakes Poker, to Prison Break episoder og hele Die Hard 4.0 !

Men det er sikkert en drøm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...