Pixl. Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei, skal kjøpe meg en xbox 360 nå i ferien.. skal klart ha GoW.. men trenger et par spill til.. her er spillene jeg tenker på: Graw 1 & 2 lost planet crackdown Rainbow Six: Vegas f.e.a.r dead rising jeg er en typisk Fps person.. men mitt spm er hvilket av disse er mest gøyale, best online/coop, mest for pengene osv om noe har noen flere tips så bare kom med dem Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Rainbow Six: Vegas skal ha bra online, mulighet for co-op (tror jeg) og grei singleplayer. Har ikke spillet selv, men har hørt mye bra. Ellers er GRAW 1 & 2 veldig gode spill (1'ern får du også billig om dagen). Dead Rising var en slager her i gården, men spillet passer absolutt ikke for alle. Ellers har du Saint's Row om du liker GTA-serien. Condemned om du liker å bli skremt Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hvis du kjøper Xbox 360 Premium, så kan du laste ned demoer. Så da får du testet mange spill, enkelt og gratis. Jeg vil hvertfall anbefale Crackdown og Saints Row, dette er veldig 'enkle' spill, som jeg kan anbefale til alle. Ellers burde du ta en titt på www.gametrailers.com, der kan du se video-anmeldelser av de fleste 360-spill, da får du også sett mye av spillet. Også kommer jo The Darkness snart, dette er hvertfall verdt å sjekke ut! Samme utvikleren som laget Chronicles of Riddick. Endret 13. juni 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei, skal kjøpe meg en xbox 360 nå i ferien.. skal klart ha GoW.. men trenger et par spill til.. her er spillene jeg tenker på: Graw 1 & 2 lost planet crackdown Rainbow Six: Vegas f.e.a.r dead rising jeg er en typisk Fps person.. men mitt spm er hvilket av disse er mest gøyale, best online/coop, mest for pengene osv GR:AW 1 og 2 skal visstnok være supre spill, men pass litt på at du ikke tror de er "skytespill". De er nemlig rimelig taktiske, og man må være forsiktig i det man gjør. Har ikke prøvd de selv, men ville lastet ned demoene først for og sjekke om de er noe for deg. De har fått bare topp-karakterer tho. Tips: GR:AW 1 kan du jukse i Campaign delen og samtidig på Achievements (hvis du vil ha noen lette Achievements) Lost Planet er ett veldig underholdende spill, med nydelig grafikk og godt kontrolloppsett. Historien i spillet har fått varierende kritikk, noen synes den er bra nok, og andre synes den er altfor tynn. Multiplayer delen likte ikke jeg så godt, men er mange som liker den. Demoen til lost Planet er ikke spillet verdig. Jeg vil si at det er ett veldig godt og sikkert kjøp. Crackdown er ufattelig moro i en del timer, og så dabber det litt av etterhvert som du tar alle bossene. Veldig kort historie og kan bli veldig repeditivt. Men det veier opp mot det med alt man kan gjøre i det, og det og hoppe fra tak til tak er ufattelig moro. Vil si at dette også er ett trygt kjøp, men mange som ikek liker det så godt, så prøv demoen først. Rainbow Six: Vegas er ett VELDIG godt spill. Fikk sansen for dette for litt siden etter mye tvil. Men Singleplayer delen er noe av det beste jeg har vært borti på en god stund, og MP delen sier folk er veldig moro. Grafikken i spillet er veldig solid og "taktikkeriet" i spillet er bra, men ikke overdrevent, akkurat slik det skal være. Last ned demoen hvis du vil, men dette er ett veldig sikkert kjøp. F.E.A.R er vel det spillet du har listet opp som er mest likt vanlige skytespill, bortsett fra at det er uhyggelig skummelt fra tid til tid, noe som er utrolig deilig. Spillet er bra nok med noen funksjoner som er veldig morsomme, samt god nok grafikk. Ganske godt kjøp vil jeg si, men ikke det som ligger på top 5 lista mi akkurat. Dead Rising er ikke det typiske Zombie hack n'slash/skytespillet! For og sitere en bekjent av meg her: ""En ting om Dead Rising du bør være klar over: såvidt jeg husker legger spillet nesten opp til at du skal dø eller kjøre deg fast slik at du må starte om igjen. Motivasjonsfaktoren er at du beholder xp\lvls\opptjente evner når du starter opp igjen, så neste forsøk formodelig blir enklere. Husker Milky (tror jeg) hos 1Up snakket om dette på en eller annen podcast\video podcast - han likte spillet når han ble klar over at det var måten å spille det. Jeg på min side taklet ikke den gameplay-mekanismen og byttet selv inn spillet fort, men tenkte jeg skulle nevne det i tilfelle det gjør noen forskjell for deg."" Jeg ga opp spillet etter noen timer, men vet at mange mener dette er att av tidenes beste Zombie spill! Jeg vil Anbefale! Shadowrun: Last ne demoen fra Marketplace og se selv. Dette er "CS on crack" The Darkness: Dette kommer iløpetav Juni og ser ut til og bli ett MEGET bra spill. Søk det opp på gogle for og vite mer, ettersom hvis jeg skal skrive om det ender jeg opp med og skrive dobbelt så mye som jeg allerede har Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg vil Anbefale!Shadowrun: Last ne demoen fra Marketplace og se selv. Dette er "CS on crack" The Darkness: Dette kommer iløpetav Juni og ser ut til og bli ett MEGET bra spill. Søk det opp på gogle for og vite mer, ettersom hvis jeg skal skrive om det ender jeg opp med og skrive dobbelt så mye som jeg allerede har 8858649[/snapback] CS er nøkkelordet; det har ingen singe player, så om en planlegger å kjøpe det, bør en være klar over at en betaler 599 for et multi-player only spill hvor det eneste form for offline-spilling er botmatcher. Så om Shadowrun er et bra kjøp avhenger *veldig* av hvor viktig online-spillingen er. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Så skal det også sies at Mutiplayeren i dette spillet slår det meste av mulitplayer-deler jeg har sett på Xbox Live sålangt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kan anbefale Dead Rising. koster jo bare 299 også nå på Elkjøp kjøpte det selv for ikkje så lenge siden og koser meg veldig med det! Og det med at man kjører seg fast har eg ikkje opplevd, er ikkje et problem egentli. Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 F.E.A.R. kan vel fås for en svært rimelig penge nå om dagen. Det er et veldig bra spill. Ellers anbefaler jeg Oblivion for absolutt ALLE, selv de som ikke tidligere har vært så begeistret for rollespill. Condemned er også helt rått, om enn noe kort. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har du sansen for GTA spill er Crackdown og Saints Row et must i samlingen, og forkorter ventetiden til GTA 4 betraktelig Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Call of Duty 2 er veldig bra, spesiellt Online. hvis du er rask får du kjøpt det for ,-199 kr på PLayx.no Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 hvis du er rask får du kjøpt det for ,-199 kr på PLayx.no Som man også får det for i flere butikker.... Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) etter jeg har kjøpt the darkness, har jeg tenkt til å kjøpe 1 spill til. jeg står fast mellom: SC Dubbel agent Condemned Hitman: Blood Money Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter. har dere noen meninger om hva jeg burde velge? skal se litt på videoer fra spilla. jeg er litt hissig på SC Dubbel agent. må bare surfe litt pån (kjøper bare fra butikker) Endret 15. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 CS er nøkkelordet; det har ingen singe player, så om en planlegger å kjøpe det, bør en være klar over at en betaler 599 for et multi-player only spill hvor det eneste form for offline-spilling er botmatcher. Så om Shadowrun er et bra kjøp avhenger *veldig* av hvor viktig online-spillingen er. 8859218[/snapback] Enig med deg der. Menneh... 599,- går det an å unngå Tror jeg selv ville venta på The Darkness...kanskje. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvis jeg skulle valgt 2 spill så hadde det blitt Forza 2 og Saint's Row. Da har du både et fantastisk bilspill og et supert GTA-aktig spill som holder deg varm frem til GTA4 kommer i oktober. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville testet GRAW 1 og 2 samt R6. De er de gøyeste fps spillene jeg har spillt på aldri så lenge. Ellers så har vi jo Call of duty spillene, Prey og condemned. Kan ikke få anbefalt Condemned nok. Jeg likte også crackdown, lost planet, dead rising, oblivion, pgr og forza Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Prey = easy achievements <3 fikk alle på nesten 2 1/2 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå