Sevenord Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hei, jeg har kjøpt et MSIgf4400 på komplett. Det skulle ha tv-ut og video-inn. Bak på kortet har jeg følgende kontakter: 1. Standard VGA 2. DVI 3. En liten rund PS/2 lignende kontakt. Er dette BÅDE tv ut og video inn, eller er jeg blitt lurt og har bare en av delene??? Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 det kan være at du trenger en omformer. jeg har en utgang bak på skjermkortet mitt, i den utgangen plugger jeg inn en ledning med 4 utganger på(video-innut). hvilke kabler fikk du med forresten? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Pussig sammentreff.... Jeg skulle akkurat til å lage en lik post, da jeg snublet over denne. Har et msi ti4600 med bare en inngang/utgang. Utrolig jalla patent? Fikk ikke med noen kabler. Kan det likevel brukes til begge deler, bare ikke samtidig? Noen erfaring, råd tips? Skal jeg klage på komplett som ikke sendte med omkobler? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Bulk er uten kabler... hvis du kjøpte det da Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det var ikke bulk, men demo. Hvis det var bulk så burde de jo skrive dette på! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Det var ikke bulk, men demo.Hvis det var bulk så burde de jo skrive dette på! samme her, kjøpte demo. Er ikke krise at kablene ikke fulgte med, men d er noe annet hvis d ikke er video inn i det hele tatt!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Den runde kontakten er både video inn og ut. Så du må ha den spesielle kabelen som skal følge med. Utrolig dumt hvis de selger bulk uten kabel. Her ser du spec for det kortet. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 takker for svar... Leste der at kortet har støtte for 8x AGP...stemmer d da? Kortet var jo svinbillig=1340kr Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 ja det har nok video in men du mangler noen kabler noe alla denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl nå vet jeg ikke om de funker men i teorien skal den det. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 er det noen som med sikkerhet kan si at overnevnte kabel er den jeg trenger for å få video-inn og tv-ut til å fungere? eventuellt hva mer trenger man...? Lenke til kommentar
ripset Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Kabel og VDM-drivere, og kortet ditt skal fungere bra både inn og ut, men ikke samtidlig !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå