Argyros Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kan nokia 6110 ta opp en "kjørerute" slik at man senere kan se hvor man har gått/kjørt/jogget..? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan nokia 6110 ta opp en "kjørerute" slik at man senere kan se hvor man har gått/kjørt/jogget..? Ikke som jeg kan finne i noen av menyene, men det finnes muligens egne programmer for dette som man kan laste ned. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Denne ser ut til å passe: http://research.nokia.com/research/project...cker/index.html Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Glimmer, den ser jo bra ut Har du testet? Gir den kun posisjonene dine når du trykke "lap" eller noe sånt? Eller kan den lagre koordinatene dine ved gjevne intervaller? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Dette skriver jeg på min 6110 for å teste nye opera. Den funker meget bra, selv om opera ikke kjenner telefonen. Hvilken version av Opera var det du installerte? MIDP 2? Fant ikke noen til 6110... 8929433[/snapback] Jeg har installert versjonen for N95 og den fungerer helt fint. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Glimmer, den ser jo bra ut Har du testet? Gir den kun posisjonene dine når du trykke "lap" eller noe sånt? Eller kan den lagre koordinatene dine ved gjevne intervaller? 8936275[/snapback] Trykk på det lille "user of the month" bildet på linken der. Ser ut som den tegner ruta opp ganske godt, og gir info om toppfart, gjennomsnittsfart, distanse osv. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ah, det ser bra ut ja Da blir spørsmålet: ..Driver Vegas å trykker på "lap" hele tiden ? Men da ser vertfall GPS-delen ut til å være veldig forlokkende, eneste minuset er at oppgradering av kart virker håpløst.. ..Og vet noen om andre mobiler som er rundt hjørnet med integrert GPS (som ikke streamer kartet) som har WLAN i tillegg? Begynner å dukke opp gratis WLAN her i Bergen nå og skolen har jo også WLAN, så det hadde vært veldig kjekt... Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hallois Da blir det i første omgang å bestille denne mobilen til far min som også vil ha en mobil med GPS. Og i den forbindelse lurer vi på to ting: 1. Blir kart fra kart-cd'n overført med blåtann eller følger det med noe datakabel? ..greit å vite om vi må bestille med en blåtann-dongle med det samme.. 2. Hvor stor går det an å få klokken til å vise på hovedskjermen til mobilen? ..far min sliter litt med den lille klokken som vises på den mobilen han har i dag (SE k700? eller noe sånt).. Nå blir det spennende å få teste denne mobilen i aksjon Lenke til kommentar
howerang Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Tror det heter Nordnes Havbad eller noe. Ligger iallefall på Nordnes i Bergen. Sandstrender er ikke akkurat typisk for vestlandet her fjellene normalt sett stuper ned i havet. Det er bare på østlandet man er borskjemte vettu Hater det at bergensere ikke regner med Stavanger til å være vestlandet, der noen av de fineste strende i norge ligger (solastranden, borestranden osv..) Er selv fra Stavanger, men bor i bergen !! SKJERP DERE BERGENSERE.. stavanger og er vestlandet, IKKE sørlandet .. som mangen mener.. Endret 7. juli 2007 av howerang Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Terningkast 4 og "Anbefalt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg