Totenkopf Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Yay.. har Half-Life SDK'en Skal mekke en dritkewl mod.. Trenger bare noen folk til å mappe, mekke modeller, kode driten, og alt annet, så lager jeg en skikkelig drit webside til modden Noen som er interessert? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Yay.. har Half-Life SDK'en Skal mekke en dritkewl mod.. Trenger bare noen folk til å mappe, mekke modeller, kode driten, og alt annet, så lager jeg en skikkelig drit webside til modden Noen som er interessert? _________________ The One Who Binds... The Dreamin God... The Devourer of Souls... <<Soldier 448>> :o Hva skal du gjøre da? Bare lage en dritt side? :o :-? 8) :wink: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Yay.. har Half-Life SDK'en Skal mekke en dritkewl mod.. Trenger bare noen folk til å mappe, mekke modeller, kode driten, og alt annet, så lager jeg en skikkelig drit webside til modden Noen som er interessert? _________________ The One Who Binds... The Dreamin God... The Devourer of Souls... <<Soldier 448>> :o Hva skal du gjøre da? Bare lage en dritt side? :o :-? 8) :wink: Hi hi hi... ja dette prosjektet vil jeg også være med på Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 ... JaJa.. får vel prøve å forstå WorldCraft i første omgang, har en guide på å lage CS baner i et gammelt nummer av PC Player bladet Og så får jeg se om jeg forstår noe av Half-Life SDK'en Men vil nok aldri klare å mekke en dritdårlig Half-Life mod engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå