Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nei, Snipern er Longshoten så det er ikke den som blir mere effektiv. Lancer er den burst assaulten som skyter tre og tre skudd om gangen. Sjeldent den blir brukt uansett. :!: Lancer er maskingeværet.... du vet ... det som kommer i tillegg til motorsaga? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nei, Snipern er Longshoten så det er ikke den som blir mere effektiv. Lancer er den burst assaulten som skyter tre og tre skudd om gangen. Sjeldent den blir brukt uansett. :!: Lancer er maskingeværet.... du vet ... det som kommer i tillegg til motorsaga? 8860537[/snapback] Ok da, så tok jeg litt feil. Men det var ihvertfall ikke snipern. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Oj... Merker at jeg er ikke helt lei Gears ennå. Har bare ikke tid til å spille alle god-spillene som kommer for tiden. Så 10.000-kills achievementen er mulig å få på ranked annex nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Så 10.000-kills achievementen er mulig å få på ranked annex nå? Virker sånn ja, men ingen har "confirma" det enda... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hmm GeOW ja. Er mye å spille for tiden(les Forza 2) men har 3 uker ferie snart så muligens det blir litt spilling da ja. carlgutt, du bør fjerne bildet i siggen da det ikkje er tillatt her på forumet Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hadde håpet på noe nytt snacks til SP-delen ... For det trodde du kom til og skje? Hadde vært gøy med en patch/update som la til en ny Act eller noe i den duren da. Lov å håpe. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hmmm. Jeg fikk en av de nye achievementsene istad.. MEN... Ikke legges de 30G til i min gamertag! Selvom det du kan se overalt att jeg har faatt den. Spesielt. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nei, Snipern er Longshoten så det er ikke den som blir mere effektiv. Lancer er den burst assaulten som skyter tre og tre skudd om gangen. Sjeldent den blir brukt uansett. Lancer er maskingeværet.... du vet ... det som kommer i tillegg til motorsaga? 8860537[/snapback] Godt råd: Ser du hosten med lancer'n, RUN! Makan til oppgradering av skadene lancern gir skal man lete lenge etter! Jeg ble downa av 4 skudd (ikke active) i natt av ScanXs som var host. Helt umulig å spille slik, men jeg blir vel vant til det. Cover systemet er nå blitt utrolig mye bedre! Man ser det godt i tette baner som Canals, Escelation og Clocktower hvis man må komme seg raskt unna fienden. Her har EPIC truffet perfekt En ting jeg kom til å tenke på: Lancer'n er blitt utrolig mye mer skadelig... Gjelder dette også i SP? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er det slik at jeg kan begynnte å ta de vanlige 100kills achievementsene på annex? I så fall hadde det vært ypperlig, kan noen bekrefte det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Godt råd: Ser du hosten med lancer'n, RUN! Makan til oppgradering av skadene lancern gir skal man lete lenge etter! Jeg ble downa av 4 skudd (ikke active) i natt av ScanXs som var host. Helt umulig å spille slik, men jeg blir vel vant til det. Det vil jeg si skuffer meg hvis du ikke bare overdriver Jeg digget det som det var når det kom ut, i at man tålte mye og var en skikkelig badass Cover systemet er nå blitt utrolig mye bedre! Man ser det godt i tette baner som Canals, Escelation og Clocktower hvis man må komme seg raskt unna fienden. Her har EPIC truffet perfekt Jeg synes det fungerte perfekt jeg, bare n00bs som klagde på det i mine øyne. En ting jeg kom til å tenke på: Lancer'n er blitt utrolig mye mer skadelig... Gjelder dette også i SP? Sikkert Da blir det lettere på Insane... lucky arse! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg synes det fungerte perfekt jeg, bare n00bs som klagde på det i mine øyne. Det var jo helt idiotisk da den kom i den forrige oppdateringa da! Da var det nesten umulig og komme seg rundt hjørner, men vi ble vel alle vant med det, så nå i det siste har det ikke vært noe jeg har tenkt over... Du må bare glede deg Lakus! Jeg vil ikke si at jeg overdriver når jeg sier at Lancer'n kanskje kan bli det nye super våpenet fremover. En ting er ihverfall helt sikkert; det å løpe mot en lancer, er det dummeste du kan gjøre :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Epic ødela cover-systemet noe jævlig forrige gang. Haha så elendig saker og ting kunne gå da takket vere den jallaoppdateringen. Godt å høre at saker og ting er i lodd no da. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Neida ingen har ett svar til om hva som skjer! NEIDA. ikke engang lakus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Haha, hazen (var mora mi like flink som vanlig da hu kom i budbilen?) Men det er ett lite problem det der med Poengene Du får de etterhvert, det tar ofte noen timer eller dager Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som har prøvd Gears etter updaten og kan si noe om glitchingen er blitt bedre? )spesielt Chainsaw Glitch og Weapon Sliding) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Har spillt det to-tre-femogtjue ganger etter updaten og har ikke sett noen glitche etter updaten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 De er vel ikke akkurat nye lenger, men de er steike bra ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå