Ravn Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Heisann Jeg hadde tenkt å legge inn dekoderen min på fjernkontrollen til TVen slik at jeg kunne pensjonere dekoderkontrollen. Dog finner jeg ingen produsentkode. Noen som vet? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Løfter denne jeg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Visstnok Humax. Digiality C 2001 CX er visst identisk. Er vel bare å prøve Kilde: http://avforum.no/forum/satellitt/43310-c1...troll-kode.html Edit: Har nå testa oppsett som Humax CX 2001 C (ja, bokstavene er bytta rundt) med min Harmony 525, og det funker fint. Endret 3. august 2007 av Kybber Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg har samme problem. Kikket på den linken du nevner Kybber, men fikk ikke noe nyttig info der. Søkte på Kjaerulf på Google og lette litt rundt der, men ble ikke noe klokere... Jeg har en Remotec universal fjernkontroll og Humax er ikke nevnt der i det hele tatt. Hvordan fant dere ut hvor disse kodene står? Link? Endret 15. september 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Humax var et av mange mulige valg i Harmony-oppsettet, så jeg valgte bare den derfra, med utgangspunkt i tråden jeg linka til. Funka med en gang. Vet ikke hvilke ringer du må hoppe gjennom hvis du ikke har mulighet til å velge Humax (eller Digiality). Endret 17. september 2007 av Kybber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå