Gå til innhold

Total War: Medieval 2: Kingdoms - Har du tro på spillet?


Anbefalte innlegg

Spiller Apachene og morer meg mer veldig, liker hvordan dem får nye units etter hvem motstanderne er.. fks etter at jeg gikk til krig med New France kunne jeg kjøpe riflemenn på bakken og hest (Thunder Brave og Mounted Thunder Brave) siden jeg plukker opp våpen fra de døde..

 

Apchene er veldig avhenging av buer og det er ikke skjelden hele hæren min består av buefolk som står oppå en ås og knuser motstanderne før dem når hæren min. Siden upkeepen er utrolig billig pleier jeg å ha fulle hærer overalt uten at jeg taper penger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som kunne ha tenkt seg å teste ut noe for meg? Jeg kom over en liten fiks for autoresolving av slag i hot-seat, men har ikke noe pc som jeg kan spille på for øyeblikket.

 

Så, kan noen teste å sette inn dette:

 

[multiplayer]

playable = true

 

[hotseat]

autoresolve_battles = 0

disable_console = 0

disable_papal_elections = 0

save_prefs = 1

update_ai_camera = 1

validate_diplomacy = 1

turns = false

scroll = false

 

i config fila, også teste om det blir automatisk autoresolve når AI angriper deg?

 

På forhånd takk.

 

-Mildir

Lenke til kommentar
Er det noen som kunne ha tenkt seg å teste ut noe for meg? Jeg kom over en liten fiks for autoresolving av slag i hot-seat, men har ikke noe pc som jeg kan spille på for øyeblikket.

 

Så, kan noen teste å sette inn dette:

 

[multiplayer]

playable = true

 

[hotseat]

autoresolve_battles = 0

disable_console = 0

disable_papal_elections = 0

save_prefs = 1

update_ai_camera = 1

validate_diplomacy = 1

turns = false

scroll = false

 

i config fila, også teste om det blir automatisk autoresolve når AI angriper deg?

 

På forhånd takk.

 

-Mildir

9504587[/snapback]

 

Må man skru på hotseat ved og gå inn og endre på fila. Akurat som i vanklg Medieval2 eller?

Lenke til kommentar
Nei, i kingdoms har man valg under multiplayer menyen. Men det der skal vistnok fikse at man kan fighte AI som angriper deg, og om du angriper en human uten at det blir autoresolve(mot human så blir motstanderen sin hær AI styrt dog)

9507003[/snapback]

 

Takk.

 

Er Apachene og har 99077 penger i den 35 turen. De har drit billige folk og bygninger.

Det eneste minuset er at de bare har bitte små landsbyer uten murer og at folka dems har så dårlig defence

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Nei, i kingdoms har man valg under multiplayer menyen. Men det der skal vistnok fikse at man kan fighte AI som angriper deg, og om du angriper en human uten at det blir autoresolve(mot human så blir motstanderen sin hær AI styrt dog)

9507003[/snapback]

 

Takk.

 

Er Apachene og har 99077 penger i den 35 turen. De har drit billige folk og bygninger.

Det eneste minuset er at de bare har bitte små landsbyer uten murer og at folka dems har så dårlig defence

9507158[/snapback]

Mhm, er utrolig lett å tjene penger. Jeg føler at det ikke har så mye og si om jeg ikke har murer når jeg kan ha sånne horder av folk, dessuten har de fleste byene man erobrer etter hvert murer.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Americas Campain nå med New Spain, og det gikk veldig bra i begynnelsen, de spanske styrkene er jo veldig mye bedre enn indianerne. Ved hjelp av to allierte har vi utslettet aztekerne, men så kom maya-indianerne og angrep meg. De hadde nesten uendelig med folk, mens jeg satt i minus og ventet på ennå en gave fra det kjære hjemlandet.

Det ser ganske dårlig ut nå, selv om man kan ta en hær på 1000 indianere med 200-300 spanske tropper.

Får ikke etablert havner og slikt, siden jeg konstant sitter i en gjeldsknipe. Så det blir egentlig bare å sitte å vente på den neste slumpen med penger eller fler spanske soldater fra Europa.

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...