TSP Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har veldig tro på spillet utifra informasjonen vi er gitt. Alle spillutviklere ønsker å gi oss troen på at spillet deres kommer til å levere, men jeg aldri følt meg mer sikker når det kommer til Kingdoms. Jeg tror spillet vil være mye mer samarbeidsvillig og artig en et Total War -spill har vært noengang til nå. Vi får servert korte, raske og sentrerte kampanjer. En ting som jeg setter stor pris på. Flerspillerdelen kommer nok dessverre ikke til å forbedres, men tror vi vil få et veldig godt kampanjespill. I det siste har utviklerne i tillegg vært mye mer i dialog med spillere av serien. Det i seg selv får meg til å ha tro på denne oppfølgeren. Bare synd den ikke har ordet "Invasion" i seg Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er litt usikker, jeg kommer til å kjøpe det, men jeg vil nokke vente til jeg får høre kritikk her ifra, var litt skuffet av medieval 2, liksom litt uferdig... Axl F Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg tror det blir bra. Det blir som et helt nytt middelalder spill, bare med 4 små campaigenr i stedet. Blir nok mye bedre enn det Barbarian Invasion var. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Gleder meg veldig til Kingdoms. Barbarin Invasion til Rome synes jeg ble en total fiasko. Bare traileren til Kingdoms ser helt rå ut! Vet noen når det kommer ut? Har ikke fått tid til å lese så mye om spillet egentlig. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? 8946516[/snapback] Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? 8946516[/snapback] Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene 8947508[/snapback] Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre. Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? 8946516[/snapback] Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene 8947508[/snapback] Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre. 8948557[/snapback] MILAN! Umulig å alliere seg med dem og umulig å utrydde dem Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? 8946516[/snapback] Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene 8947508[/snapback] Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre. 8948557[/snapback] MILAN! Umulig å alliere seg med dem og umulig å utrydde dem 8953832[/snapback] Umulig å utrydde dem? For øyeblikket spiller jeg Grand Campaign med The Holy Roman Empire på Very Hard i begge vanskelighets-katekoriene. Satser på å sette inn keiserens armé mot Milan. Skal vise deg hvordan man knuser sveklinger jeg... Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Milan spammer bare geonese xbows! klikker nesten! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Milan spammer bare geonese xbows! klikker nesten! 8966341[/snapback] Alle Militia unitsene suger balle etter min mening, jeg bare kjører dem ned med litt rå fransk muskel kraft! Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? 8946516[/snapback] Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene 8947508[/snapback] Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre. 8948557[/snapback] MILAN! Umulig å alliere seg med dem og umulig å utrydde dem 8953832[/snapback] Umulig å utrydde dem? For øyeblikket spiller jeg Grand Campaign med The Holy Roman Empire på Very Hard i begge vanskelighets-katekoriene. Satser på å sette inn keiserens armé mot Milan. Skal vise deg hvordan man knuser sveklinger jeg... 8961251[/snapback] Jeg snakka om hvis man spiller som England Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? 8946516[/snapback] Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene 8947508[/snapback] Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre. 8948557[/snapback] MILAN! Umulig å alliere seg med dem og umulig å utrydde dem 8953832[/snapback] Umulig å utrydde dem? For øyeblikket spiller jeg Grand Campaign med The Holy Roman Empire på Very Hard i begge vanskelighets-katekoriene. Satser på å sette inn keiserens armé mot Milan. Skal vise deg hvordan man knuser sveklinger jeg... 8961251[/snapback] Jeg snakka om hvis man spiller som England 8972895[/snapback] Ok, så du mener at Milan bare er vanskelige å knuse hvis man er England? Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (gidder ikke quote alt enda en gang) Nei, men det er ekstra vanskelig med england fordi man har det meste ganske så langt unna Milan. Man må liksom bruke 10 turns bare for å komme dit med en stor hær. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? 8946516[/snapback] Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene 8947508[/snapback] Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre. 8948557[/snapback] MILAN! Umulig å alliere seg med dem og umulig å utrydde dem 8953832[/snapback] Umulig å utrydde dem? For øyeblikket spiller jeg Grand Campaign med The Holy Roman Empire på Very Hard i begge vanskelighets-katekoriene. Satser på å sette inn keiserens armé mot Milan. Skal vise deg hvordan man knuser sveklinger jeg... 8961251[/snapback] Jeg snakka om hvis man spiller som England 8972895[/snapback] Ok, så du mener at Milan bare er vanskelige å knuse hvis man er England? 8976186[/snapback] Jeg ville ikke brukt ti runder for å komme meg til Milan, de tar som oftest BErn, og det er ikke særlig langt dit fra Caen. Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Men du trenger mer enn en hær fra én by/slott for å knuse en hel nasjon. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har stor tro på spillet. Spiller ALLTID som england 8944816[/snapback] England er kjedelige å spille med etter min mening, ingen ordentlige fiender å møte, kanskje det blir vanskeligere på Kingdoms? 8946516[/snapback] Tja, Frankrike er jo en ordentlig fiende. Pluss de forskjellige italienske nasjonene 8947508[/snapback] Vell, må si at jeg aldri har hatt problemer med Frankrike. Det er bare senere i spillet de blir sterke med sitt sterke kavaleri, men hvis du tar dem tidlig og venter med å utrydde skottene er det ikke noe problem. Enig i at Milan kan være en skikkelig plage, har ikke hatt problemer med noen av de andre. 8948557[/snapback] MILAN! Umulig å alliere seg med dem og umulig å utrydde dem 8953832[/snapback] Umulig å utrydde dem? For øyeblikket spiller jeg Grand Campaign med The Holy Roman Empire på Very Hard i begge vanskelighets-katekoriene. Satser på å sette inn keiserens armé mot Milan. Skal vise deg hvordan man knuser sveklinger jeg... 8961251[/snapback] Jeg snakka om hvis man spiller som England 8972895[/snapback] Ok, så du mener at Milan bare er vanskelige å knuse hvis man er England? 8976186[/snapback] (gidder ikke quote alt enda en gang) Nei, men det er ekstra vanskelig med england fordi man har det meste ganske så langt unna Milan. Man må liksom bruke 10 turns bare for å komme dit med en stor hær. 8976298[/snapback] Jeg gidder å quote! Jeg ville ikke brukt ti runder for å komme meg til Milan, de tar som oftest BErn, og det er ikke særlig langt dit fra Caen. 8976567[/snapback] Men du trenger mer enn en hær fra én by/slott for å knuse en hel nasjon. 8977953[/snapback] Spørs helt, jeg tror jeg ville klart å legge Milan i grus med en full hær fra Caen. Det går an å splitte opp hærer vet du. Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Det fullt mogleg å få advarsler for overdreven quoting, så hald dykk på matta! Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Om det blir bra? Man får spille med vikinger for crhist sake. Det må jo bli bra da! Jeg gleder meg til å spille som vikinger og eventuelt skotter. De nye "hero-units"-ene virker jo svært spennende, og kan bli gøy å knuse litt engelske romper med William Wallace! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå