hitokiri Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ekte eller ei: Nokia Aeon er unektelig lekker. Les mer Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) (Inlegget ble borte?) Hadde vært imponerende om Nokia klarte å finne på noe nytt. Men dette ser egentlig mest ut som en USB dings fra Asia. Endret 13. juni 2007 av Abruzzi Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 USB-dings? Den "pluggen" som stikker ut der er ihvertfall ingen USB-plugg. Den så veldig "billig" ut forresten (den "pluggen" som stikker ut altså) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Den er neppe ekte.. Baksiden ser ut som om den er dekket i plast, og skillet mellom de to delene er dårlig utført. Nokia ville nok ha sørget for en glatt overgang over hele telefonen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ser ut som den er laget av papp.. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Telefonen (hvis det er en telefon) er ihvertfall ikke fin. Dessuten tror jeg ikke Nokia ville laget noe slikt, så jeg tror at den er laget av noen ukreative kinesere. Endret 14. juni 2007 av kornelen Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 vel... vist man ser på det bilde der "telefonen" er delt ser man at "skjermen" er fortsatt aktiv min mobil pleier og bli ganske svart i skjermen når jeg demonterer bateriet fra den... å vist jeg forstår rett så er batteriet den "usb kontakten" som folk referer til... å den er jo ikke helt sammenkoblet med tastatur delen på det bilde.. men alikevell lyser det? bare en tanke.. Lenke til kommentar
StupidBever Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 det er ikkje nokias framtids tlf.... det er min framtids tlf. kan ikkje skjønne at folk likte den. men det driter eg i, for den tlf'en der er den einaste mobilen eg har sett som eg må ha. er jo direkte råkongelekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg