Saddlefall Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 I hvilken episode blir Jack fanget på en annen planet i 3 måneder? Sikkert altfor lett, men.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke 3 måneder, men "A Hundred Days" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 tenker du på Paradise Lost? husker ikke hvor lenge han var der. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Var ikke det bare noen uker? Endret 4. juli 2007 av Xell Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nå er det vel egentlig fritt fram for nytt spørsmål, men jeg skulle gjerne vist hva Saddlefall var ute etter. Anyhooo. Synes det har vært lite atlantis-spørsmål så... Når treffer vi først på det instektet man mener er grunnlaget for utviklingen av Wraith? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Episode 3/4 38 minutes 3 hvis man har dvd'n og så piloten som en film 4 hvis man så piloten i 2 deler Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 dette bør jo være drit lett Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ser hu for meg, men husker ikke for alt i verden hva hu heter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hun var med i en annen sc-fi serie som gikk for mange år siden Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 urgh dette er irriterende. Når du nevner en annen serie mener jeg liksom å ha sett henne før, men tror ikke det hadde hjulpet å huske serien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hun har også vært med i NICS der hun hadde et gjesterolle som dukket opp nå og da Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det var A Hundrer Days jeg siktet til ja. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 fram med dvden sjekka først crediten etter men der lister de vist bare de som ikke er lista på begynnelsen (kjipt). så måtte titte litt fra børjan. artig det med commentary. Hvis ikke det er Jessica Steen så må jeg se videre Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nevn (minst) 5 skuespillere (og gjerne rollene) som har spilt i både Stargate SG1 og Andromeda. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Den var kanskje litt vanskelig. De 3 første burde være innlysende (?). Det er utrolig mange gjesteroller som har vært i begge seriene, men man finner faktisk 5 ved å se på faste roller i begge serier. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Jo, men det er vel litt vanskelig med slike spørsmål når man ikke får bruke hjelpemidler. (bortsett i fra å se episodene eller hva man husker i hodet). Endret 6. juli 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå