Smirnoff Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hvor mange "Alpha sites" har det vært i SG-1 til nå? Endret 1. juli 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) jeg tipper 4, at alfa site som nå er inni et fjell er nr4 Endret 1. juli 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fire er nok ikke helt riktig nei. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 3 da, eller kan det være så mange som 5 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi sier 3 er riktig. (det finnes 5 sites, men de to siste er beta og gamma). Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 kan du si noe om hvor og når? jeg kom bare fram til 2 alpha og så beta.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) første alfa ble vel borte når jonas ble fanget av anubis, så da måtte de fjerne den. andre gikk jo til helvete i sesong 7 når super soldiers kom. og nr 3 er da den som er inni et fjell i sesong 9 når møter man en Ancient for første gang Endret 1. juli 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Material Instinct. (sesong 3 episode 20). Vi møter Oma Desala første gang på Kehb der hun hjelper til med å gjemme babyen Shifu/Harcesis fra Apophis. Tror jeg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 det stemmer, håpet at noen skulle glemme den og gå rett til Ascension eller Absulutte power Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 husket episoden, men måtte ta en titt på coveret for å huske nummer og navn osv. Hva er en vesentlig forskjell på Unasen vi møter i Thor's Hammer og de andre Unasene vi har møtt senere? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 tenker du på at den har en "snake in the head" det er en annen episode også der man møter en som har "snake in the head" Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 nope, ikke det jeg tenker på. Det er noe man ikke nødvendig vis tenker over første gang man ser episoden, men når man har sett de andre "unas-episodene" er det litt morsomt. Og på ingen måte forklart, så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) nå ble jeg nysgjerring Endret 1. juli 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Er det at han ikke har saann beskyttelse i bakhodet? Bare tipper. Sitter paa laanepc i spania saa hvis det er rett faar en annen ta neste spm. 1 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 argh ... glemte helt Demons. Det jeg tenkte på var egentlig at han snakker perfekt engelsk. Men det kommer vel av gua'ulden. Men det er litt vittig siden gua'uldene ikke har styrer verten gjennom å kontrollere hjernen. Sammtidig baseres dens kunnskap på forfedrenes erfaringer. Unas var de første. Med andre ord kan den ikke ha hatt forfedres erfaring av det engelske språk. Då får rett på den gunfreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hvor mye bruker MGM ca. pr episode av av SG1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 det er ett sted mellom $1mill og $2 mill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå