Gunfreak Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 ja, det er enkelet den morsomste senen i hele serien, får latterkrampe hver gang jeg ser den Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 ja, det er enkelet den morsomste senen i hele serien, får latterkrampe hver gang jeg ser den 8941963[/snapback] Da er det egentlig din tur da gunfreak19 Siden det har gått over 24 timer, kan hvem som helst komme med nytt spm. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) hva var den første Iris'n laget av og etter den ble ødelagt hva ble den andre laget av Endret 26. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 hva var den første Iris'n laget av og etter den ble ødelagt hva ble den andre laget av 8950594[/snapback] Jeg tipper titan. (hvis ikke en titanlegering) Den andre ble laget av Trinium? (trinium er et materiale som er veldig sterkt og lett. Det finnes bare i Stargate, altså det er ikke ekte.) 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 det er riktig, første titan så trinium Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Nytt spm. Hva heter planeten Jonas Quinn kom fra? 1 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kelowna. Er veldig sikker på svaret, så dette blir neste. Hva var kuren mot viruset SGC ble utsatt for i episode 4 av sesong 1, "The Broca divide"? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 antihistamin, som daniel brukte pga. alergi. det beskyttet han en stund mot viruset, og de fant ut at gir du en massiv dose av det, dreper det viruset Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 da tar vi en annen en. Når blir Replicators hintet til første gangen Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 episode 3 sesong 3 fair game er det vel? mener det siden jack sier at noe om at asgaard bare bløffer goa'uld, og thor sier ja, men det er fordi vi har langt verre fiender i vår egen galakse.. riktig? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Kelowna. Er veldig sikker på svaret, så dette blir neste. Hva var kuren mot viruset SGC ble utsatt for i episode 4 av sesong 1, "The Broca divide"? 8957540[/snapback] Dessverre det er feil. Han kommer fra Langara, men han ble født og er fra "landet" Kelowna (federation?) EDIT: Men for å forhindre oppstyr og rot, så går vi videre. Det er ZanZel sin tur Endret 27. juni 2007 av christopher909 1 Lenke til kommentar
JomT Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 kan dere ikke poste spørsmål fra første sesong har akkurat startet der og vil si serien er glimrende men jeg får ikke svart fordi dette er i de senere sesongene Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 kan dere ikke poste spørsmål fra første sesong har akkurat startet der og vil si serien er glimrende men jeg får ikke svart fordi dette er i de senere sesongene 8962729[/snapback] Skyndt deg å se da Men snakker du om SG-1 eller Atlantis? 1 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 kaster meg over 24 timers regelen. I "Torment of Tantalus" møter vi en skuespiller som er bedre kjent fra SGA. Hvilken skuespiller og i hvilken rolle? JomT, det er jo sesong 1, men kanskje ikke så lett uten å ha sett Atlantis. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 faen jeg vet hvem det er og hvem han spiller, men ikke faen om jeg husker navnene Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 oi. sjokka, du husker jo sykt mye detaljer gunfreak. Jeg må inrømme at jeg la ikke merke til skuespilleren første gangen jeg så episoden og tenkte heller ikke over når jeg begynte å se atlantis. Men når jeg så ToT etter å ha sett en del atlantis så var det litt morsomt. Man skal ikke se så mye scifi før man skjønner at gode skuespillere er ettertraktede i Vancouver. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) hint: gjentagende rolle i Atlantis, men han likner ikke veldig i ToT. Også kan det være kjekt å huske på at dette er spilt inn 6-7 år før han begynte i Atlantis. Endret 29. juni 2007 av Xell Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 der kom jeg på det. jeg tenkte på feil kar først Paul McGillion som Carson Bekett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå