Gå til innhold

Stargate SG-1/Atlantis Quiz!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, det er enkelet den morsomste senen i hele serien, får latterkrampe hver gang jeg ser den

8941963[/snapback]

Da er det egentlig din tur da gunfreak19 :)

Siden det har gått over 24 timer, kan hvem som helst komme med nytt spm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
hva var den første Iris'n laget av og etter den ble ødelagt hva ble den andre laget av

8950594[/snapback]

Jeg tipper titan. (hvis ikke en titanlegering)

Den andre ble laget av Trinium? (trinium er et materiale som er veldig sterkt og lett. Det finnes bare i Stargate, altså det er ikke ekte.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kelowna. Er veldig sikker på svaret, så dette blir neste.

Hva var kuren mot viruset SGC ble utsatt for i episode 4 av sesong 1, "The Broca divide"?

8957540[/snapback]

Dessverre det er feil.

Han kommer fra Langara, men han ble født og er fra "landet" Kelowna (federation?)

EDIT: Men for å forhindre oppstyr og rot, så går vi videre. Det er ZanZel sin tur :)

Endret av christopher909
  • Liker 1
Lenke til kommentar
kan dere ikke poste spørsmål fra første sesong har akkurat startet der og vil si serien er glimrende men jeg får ikke svart fordi dette er i de senere sesongene

8962729[/snapback]

Skyndt deg å se da :)

Men snakker du om SG-1 eller Atlantis?

• Liker 1
Lenke til kommentar

kaster meg over 24 timers regelen.

I "Torment of Tantalus" møter vi en skuespiller som er bedre kjent fra SGA. Hvilken skuespiller og i hvilken rolle?

JomT, det er jo sesong 1, men kanskje ikke så lett uten å ha sett Atlantis.

Lenke til kommentar

oi. sjokka, du husker jo sykt mye detaljer gunfreak. Jeg må inrømme at jeg la ikke merke til skuespilleren første gangen jeg så episoden og tenkte heller ikke over når jeg begynte å se atlantis. Men når jeg så ToT etter å ha sett en del atlantis så var det litt morsomt.

Man skal ikke se så mye scifi før man skjønner at gode skuespillere er ettertraktede i Vancouver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...