Gå til innhold

Stargate SG-1/Atlantis Quiz!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på reglene og tror ikke jeg brøy dem ved å ta et bilde søk siden jeg ikke vet hvem han er ved navn. Svaret er Orlin i episoden Ascension.

Stiller spørsmål, syntes dere jeg brøyt reglene så får dere bare skippe mitt.

Mannen som spiller Lt. Elliot i episoden Proving Ground dukker opp i en Atlantis episode, hvilken episode er det og hva heter heter personen han spiller.

Lenke til kommentar
Så på reglene og tror ikke jeg brøy dem ved å ta et bilde søk siden jeg ikke vet hvem han er ved navn. Svaret er Orlin i episoden Ascension.

Mannen som spiller Lt. Elliot i episoden Proving Ground dukker opp i en Atlantis episode, hvilken episode er det og hva heter heter personen han spiller.

8908755[/snapback]

Vel, det gjelder jo som et søk, noe som ikke er lov. Grunnen er at mange vet sikkert hvem det er, og husker episoden, men langt i fra alle vet navnet.

Uansett, Iceman™ var før deg, og stilte spørsmål pga. det gikk over 24 timer, så hans spørsmål gjelder ;)

Men til fremtiden, bildesøk er heller ikke lov.

• Liker 1
Lenke til kommentar

8908755[/snapback]

Svaret er riktig, jeg har bare glemt å nevne det.

Lenke til kommentar
jaja, jeg bare kommer med en jeg da

hvorfor liker ikke menneskene de møter i "other side" teal'c

8921953[/snapback]

Hvis det er den episoden jeg tenker på, så er det pga. de er rasister, og han er svart. Lederen for de på den verden er vel en slags Hitler?

Arisk FTW? :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar
jaja, jeg bare kommer med en jeg da

hvorfor liker ikke menneskene de møter i "other side" teal'c

8921953[/snapback]

Hvis det er den episoden jeg tenker på, så er det pga. de er rasister, og han er svart. Lederen for de på den verden er vel en slags Hitler?

Arisk FTW? :tease:

8922218[/snapback]

det stemmer, gode gammle nazi's

it's the evil nazi planet

Lenke til kommentar

ja, når jeg så childeren of the gods for mange år siden på tv3 og den senen kom, åpna øynene seg ja.

ok, neste

I en episode i sesong 2 av atlantis kommer de til enda en sånn stor by, men denne er under jorda og området er styret av en konge, i den episoden er det en ond skallet man med engelsk dielekt, denne skuespilleren hadde en større rolle i en annen sci-fi serie, hvilke serie var det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...