666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 den er korrekt 666. La til dette istad, men tenkte jeg skulle nevne det igjen, ettersom vi er på ny side i tråden nå. Nytt spørsmål: Hva het søsterskipet til The Aurora OPPRINNELIG, altså ikke det Sheppard omdøper det om, men det det het før. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hippaforalkus Hva er det orginale navnet til Thors skip (det første)? Endret 16. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Thor's Chariot? Nei, det er bare kallenavnet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) The Beliskner seff! Hva heter skipet til Captain Helia i SGA? Endret 17. april 2008 av Jotun Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 The Beliskner seff! Hva heter skipet til Captain Helia i SGA? Aurora heter skipet Hva er fornavnet til Rodney McKay i SGA? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Meredith Hva heter kvinnen som hjelper SG1 å flykte fra fengselsplaneten? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Meredith Hva heter kvinnen som hjelper SG1 å flykte fra fengselsplaneten? Etter å ha satt DVDen i gang og sett Sesong 2, Episode 3: Prisoners og spolt fort igjennom kom jeg fram til at Kvinnen heter Nirriti. Nå, Hvor gammel er Teal'c. Husk å ta i betrakning at han var på et skip i 50 år med SG1. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Nei. Det heter hun ikke. Edit: Med hjelp fra hintet i den andre tråden: Lenea (?) Endret 18. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 The Beliskner seff! Hva heter skipet til Captain Helia i SGA? Aurora heter skipet Hva er fornavnet til Rodney McKay i SGA? Skipet heter Tria... Ikke Aurora... Det er det skipet med ancients som gikk med nesten lysfart mot melkeveien grunnet ødelagt hyperdrive. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 The Beliskner seff! Hva heter skipet til Captain Helia i SGA? Aurora heter skipet Hva er fornavnet til Rodney McKay i SGA? Skipet heter Tria... Ikke Aurora... Det er det skipet med ancients som gikk med nesten lysfart mot melkeveien grunnet ødelagt hyperdrive. Ja, men husk at Sheppard og McKay gikk inn i statis for å treffe kapteinen, som var Helia of the Aurora. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nei. Det heter hun ikke. Edit: Med hjelp fra hintet i den andre tråden: Lenea (?) Linnea er korrekt. Så den skal du få slippe unna med siden jeg regner med det bare var stavinga du rota med og ikke uttale. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Nei. Det heter hun ikke. Edit: Med hjelp fra hintet i den andre tråden: Lenea (?) Linnea er korrekt. Så den skal du få slippe unna med siden jeg regner med det bare var stavinga du rota med og ikke uttale. Kan ikke si at sitter å studerer skrivemåten på karakterens navn, så noen skrivefeil blir det (som jeg flittig har bevist i den andre tråden). Hva heter sønnen til Jack? Endret 18. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) The Beliskner seff! Hva heter skipet til Captain Helia i SGA? Aurora heter skipet Hva er fornavnet til Rodney McKay i SGA? Skipet heter Tria... Ikke Aurora... Det er det skipet med ancients som gikk med nesten lysfart mot melkeveien grunnet ødelagt hyperdrive. Ja, men husk at Sheppard og McKay gikk inn i statis for å treffe kapteinen, som var Helia of the Aurora. Tull og vas! Aurora er et helt annet skip! Kapteinen på aurora var faktisk en mann... Helia er en kvinne.... Tria er skipet med ancients når de returnerte til Atlantis bare for å bli whooped assed av assurans.... Endret 18. april 2008 av Jotun Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nei. Det heter hun ikke. Edit: Med hjelp fra hintet i den andre tråden: Lenea (?) Linnea er korrekt. Så den skal du få slippe unna med siden jeg regner med det bare var stavinga du rota med og ikke uttale. Kan ikke si at sitter å studerer skrivemåten på karakterens navn, så noen skrivefeil blir det (som jeg flittig har bevist i den andre tråden). Hva heter sønnen til Jack? Charlie (O'Neill?) Hva heter landet til Dr. Meredith Rodney McKay i det (spillet) som Sheppard og Rodney spiller, hvor de senere finner ut at det var et eksperiment. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Gheldar eller noe sånn. Usikker på stavemåten. Hvis korrekt så følger dette spørsmålet fra meg: Hvor lenge satt O'Neill i irakisk fangenskap? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ingen som vet? Jeg kan avsløre at det kommer for en dag i sesong to når han snakker med en oberst som kun har deltatt i en episode. De snakker da om at denne obersten forlot O'Neill fordi han trodde O'neill var død. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Giddet ikke å svare tidligere siden jeg ikke hadde lyst til å stille et nytt spørsmål, noe jeg fremdeles ikke gidder, men svaret er om jeg husker rett fire måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå