Patrick de Maar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 I episode 1 eller 2 (husker ikke hvilken), sesong 6, rett før Jack går inn i en heis at SGC, så får vi et tegn til at Daniel fortsatt er "her", og ser over Jack og de, hva er "tegnet"? Og hvordan reagerer Jack? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Han er rolig, som han forventer det. Hvis jeg husker riktig, så står han og snakker med Carter, og så kjenner de et vindpust. Carter reagerer litt sånn overrasket, og tenker at det kan være Daniel, mens Jack bare sier at det sikkert bare er noe med luftesystemet. Så går Carter, og Jack kjenner det igjen. Da bare smiler han litt før han går inn i heisen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Zeke scorer. Riktig, riktig. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hva heter de fire rasene som var i allianse for mange tusen år siden? Og hvilken av de har vi ikke møtt? Den som svarer må klare begge for å få godkjent Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Furling (Ferling), Asgard, Ancient og Nox. Vi har ikke møtt Furlingene. Endret 9. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Rettelse: Vi har jo sett The Furlings Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) bare overse denne posten.. hadde glemt å refreshe siden Endret 9. februar 2008 av Softshake Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Rettelse:Vi har jo sett The Furlings Haha. Nytt spm.: Hvilken av rasene fra alliansen var de første vi møtte? Endret 9. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nox, episode 7,sesong 1. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nox, ja. Sesong 1, ja. Men det er episode 8 rent teknisk (episode 7 hvis du regner de to første (dobbelepisode) som bare en episode). Men det var bare Nox jeg var ute etter. Fortsett du. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Leder for Sodan heter hva? Endret 9. februar 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det ikke noe som Haikon? Eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Haikon er riktig. Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 siden det ikke har kommet noe nytt spørsmål enda, så slenger jeg ut et: Hva skjer med planeten m7r-227 i "Be All My Sins Remember'd"? (vil frem til en stor og en mindre hendelse) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis det er den episoden jeg tror det er, så er vel det snakk om replicator homeworld, og den blir angrepet av en midelrtidig allianse mellom de fra Atlantis, wraith og de som bor i romskip (husker ikke navnet i farten) Det som skjer i den episoden er at Mckay kommer frem med en måte å ta knekken på alle replicators (hvertfall på den planeten), og dette resulterer i at hele planeten kollapser og eksploderer. (gidder ikke gå i detaljer som hvorfor den gjør det etc.) Dette var vel den store hendelsen. Av små hendelser tenker jeg på to ting. 1: for en stund siden (sesong 3 episode 19 eller 20 tenker jeg?) så angrep Atlantis den planeten og ødela alle krigsskipene de bygget og ødela disse. Det kan også være du mener at vi fikk se at replicator-Weir lever, og at disse ville at det som skjedde skulle skje, og at de har en egen plan. Det var vel en cliffhanger. Jeg tipper jeg har minst halve oppgaven rett, men er langtifra sikker på om jeg har svart på alt du spør om Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis det er den episoden jeg tror det er, så er vel det snakk om replicator homeworld, og den blir angrepet av en midelrtidig allianse mellom de fra Atlantis, wraith og de som bor i romskip (husker ikke navnet i farten) Det som skjer i den episoden er at Mckay kommer frem med en måte å ta knekken på alle replicators (hvertfall på den planeten), og dette resulterer i at hele planeten kollapser og eksploderer. (gidder ikke gå i detaljer som hvorfor den gjør det etc.) Dette var vel den store hendelsen. Av små hendelser tenker jeg på to ting. 1: for en stund siden (sesong 3 episode 19 eller 20 tenker jeg?) så angrep Atlantis den planeten og ødela alle krigsskipene de bygget og ødela disse. Det kan også være du mener at vi fikk se at replicator-Weir lever, og at disse ville at det som skjedde skulle skje, og at de har en egen plan. Det var vel en cliffhanger. Jeg tipper jeg har minst halve oppgaven rett, men er langtifra sikker på om jeg har svart på alt du spør om hehe.. første halvpart er riktig den lille hendelsen jeg ville frem til var også i samme episode, og mer relatert til selve planeten enn de replicatorene som overlevde. men er en så liten detalj at du skal få svaret ditt godkjent den lille hendelsen er at McKay sletter planeten fra databasen i Atlantis Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Aha Ja husker det, opg at han sa det var masse stress Vel, jeg har ikke tid, så den som vil kan ta neste spørsmål Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 fyrer løs jeg da (har ikke lest alle postene) Major General Hank Landry er med i flere episoder. Hans bakgrunn er blant annet som pilot under en kjent "In real life" krig. I serien får vi høre om en gang han tilbragte 8 dager bak fiendens linjer etter å ha blitt skutt ned da han fløy over en kjent by. Navnet på byen Hank Landry ble skutt ned over ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 På tide å få bumpa opp denne. Siden det har gått to måneder så tar jeg meg friheten å stille jeg nytt spørsmål: Hvem var det som hele tiden brukte uttrykket "Comtraya"? Og hvilken episode dukket han opp? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Sesong 1 Episode 18: The Tin Man Mannen som laga Androidene av SG-1 het Harlan. Han dukker senere opp i Sesong 4 episoden: Double Jepordy, hvor Androide Dr. Jackson blir halshugget. Nytt spørsmål: Hva het søsterskipet til The Aurora OPPRINNELIG, altså ikke det Sheppard omdøper det om, men det det het før. Endret 16. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå