Killer_DT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg spurte hvem som snakker sammen. Og du ga ikke navn til han andre. Meredith Rodney McCay og Samantha Carter. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg stiller neste da: Hva var det som gikk til helvete da terrans (vi) skulle prøve den første spacefighteren (x301 eller ka det het), som var adaptert fra alien tech? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 "Flyet" prøvde å komme seg tilbake til Apophis' hjemplant med O'Neill og Teal'c i. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Vekket liv i denne igjen ja Får prøve å holde den litt mer aktiv da. Kom med spørsmål folkens! Jeg vet vi har en del Stargate-fans her på forumet. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) I Unending, hva er den eneste forskjellen med utseendet til Teal'c etter alle de årene? Endret 4. desember 2007 av Groening Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Riktig. Men det var egnetlig hvitt på siden da. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg får stille neste da: Hvor mange damer ser vi RDA's rolle Jack "sammen" med i hele serien? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Kan prøve meg jeg. Samantha Carter (flere ganger av forskejllige grunner, de er gift i en annen realitet som sagt i serien) Hun på den planeten som han er strandet på en planet som SG-1 holder på å hjelpe Da han hadde en Go'uld inni hodet (seff en Tok'ra) og ble fanget av Ba'al, så var det jo for å redde en kvinne som den Tok'raen hadde et forhold til, kanskje det skjedde noe der Den Go'uld som tar over SGC pga. hun forfører alle menn. Det er alle jeg kommer på, men føler at det er noen jeg har glemt... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jack holdt på med en dame da Sam slo opp med Pete Endret 7. desember 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det er sant, en som han også jobber med, glemte hun Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva er det som skjer når en åpner sannhetens ark? (putt gjerne svar i spoiler for personer som ikke har sett filmen enda) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Man blir overbevist om hva som er sant. I filmen "forteller" kisten hva som er den ekte sannheten, så Ori og Priorene finner ut at de har tatt feil hele veien, men i filmen hinter de også til at den kanskje kan omprogrammeres til å fortelle falske "sannheter". Uansett, The Truth of Ark forteller deg/viser deg den ekte sannheten Kanskje litt upresist. Du får bestemme om det er godtatt eller ikke Endret 1. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvem er bestevennen til Christopher Judge? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Shanks, Michael Shanks Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 til vilket spill ble det laget en SG mod, men ble stoppet pga. copyright saker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå