Gå til innhold

Stargate SG-1/Atlantis Quiz!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var redd spørsmålet var litt uklart... Er ikke det jeg er ute etter.

Hvordan lages deres "naturlige språk", det de ville snakket seg imellom?

Man hører det f.eks. i "The Fifth Race" og i et par Hermiod-utbrudd. Er ute etter den viktigste grunnen til at språket høres såpass "alien" ut.

Lenke til kommentar
Var redd spørsmålet var litt uklart... Er ikke det jeg er ute etter.

Hvordan lages deres "naturlige språk", det de ville snakket seg imellom?

Man hører det f.eks. i "The Fifth Race" og i et par Hermiod-utbrudd. Er ute etter den viktigste grunnen til at språket høres såpass "alien" ut.

9134645[/snapback]

Det ahr gått langt over fristen, så jeg oppfordrer noen andre til å komme med et nytt spørsmål :)

Cyberfrog kan kanskje komme med svaret på hans siste spørsmål.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Lenge siden noen aktivitet her nå så jeg slenger ut et spørsmål.

Hvilken geometrisk feil har cgi-designerene gjort da de designet Ha'tak (gua'uld moderskipene) ?

9368951[/snapback]

Jeg er ikke sikker ettersom jeg aldri har hørt noe om det, men når jeg tenker meg om. De Ha'tac skipene i SG-1 mener jeg er trekantede, og pyramider er som sagt 4 kantede. (Skipet i Stargte filmen var firkantet og)

EDIT:

Oppdatering i regler: Spørsmål har nå en svarfrist på 6 timer, og den som svarer riktig har 3 timer å komme med nytt spm, før det er fritt frem. Dette er for å få litt aktivitet i tråden, og selv om vi ikke er så veldig mange som ser på Stargate, så er det ekstremt mange spørsmål vi kan stille hvis vi bare tenker oss om.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

jupp det er riktig. Feilen blir stadig vekk kommentert av både Martin Wood og Peter DeLuise i kommentarene på DVDene :)

Synes ikke det er noe srot poeng å kortened svar- og nytt-spørsmål-tiden. Problemet nå er jo at folk ikke kommer med nytt spørsmål når tiden er gått ut.

Men det hadde vært greit at den som stiller spørsmålet kommer med svaret når tiden går ut da det kan være en push for å få noen til å komme med et nytt spørsmål.

Lenke til kommentar
jupp det er riktig. Feilen blir stadig vekk kommentert av både Martin Wood og Peter DeLuise i kommentarene på DVDene :)

Synes ikke det er noe srot poeng å kortened svar- og nytt-spørsmål-tiden. Problemet nå er jo at folk ikke kommer med nytt spørsmål når tiden er gått ut.

Men det hadde vært greit at den som stiller spørsmålet kommer med svaret når tiden går ut da det kan være en push for å få noen til å komme med et nytt spørsmål.

9369386[/snapback]

Enig i det du sier der ja :) Jeg byttet egentlig pga. de som er mest aktive i Friends quizen ville det i den tråden, og jeg tenkte at det kunne hjelpe denne tråden litt og.

Jeg kommer med nytt spørsmål straks...

EDIT: Spørsmål: Hva er hele navnet til Jack O'Neill?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...