Gyr0 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Doctor,why are you still in my office? Hvem sa det? I hvilken episode? -Stargate atlantis Endret 22. juli 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg venter fortsatt på løsningen til den siste. Den var litt for intetsigende for meg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er ikke bombesikker, men det kan ha vært Landry til Dr. Lee. Kan ikke huske hva episoden handlet om. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er ikke bombesikker, men det kan ha vært Landry til Dr. Lee. Kan ikke huske hva episoden handlet om. 9128575[/snapback] Riktig, episode 11 sesong 3 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kommer med neste spørsmål jeg, da... Lyd-effekt (må man vel kunne kalle det): Asgard-språk. Hvordan lages denne? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg vil anta at det er en "robotisering" av skuespillernes stemmer, som f.eks Michael Shanks stemme til Thor. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Var redd spørsmålet var litt uklart... Er ikke det jeg er ute etter. Hvordan lages deres "naturlige språk", det de ville snakket seg imellom? Man hører det f.eks. i "The Fifth Race" og i et par Hermiod-utbrudd. Er ute etter den viktigste grunnen til at språket høres såpass "alien" ut. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Var redd spørsmålet var litt uklart... Er ikke det jeg er ute etter. Hvordan lages deres "naturlige språk", det de ville snakket seg imellom? Man hører det f.eks. i "The Fifth Race" og i et par Hermiod-utbrudd. Er ute etter den viktigste grunnen til at språket høres såpass "alien" ut. 9134645[/snapback] Det ahr gått langt over fristen, så jeg oppfordrer noen andre til å komme med et nytt spørsmål Cyberfrog kan kanskje komme med svaret på hans siste spørsmål. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ja, det er fritt fram å komme med et nytt spørsmål. Jeg antok vel egentlig at interessen for quiz-en hadde dabbet av. Svar: Asgard-språk er engelsk tale spilt baklengs. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Doo Hickeys? I believe thats a tecnical term,sir. xD Hvem? In my culture i would be well within my rights to dismember you. Hvem? Er fra samme episoden forresten. Endret 7. august 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Lenge siden noen aktivitet her nå så jeg slenger ut et spørsmål. Hvilken geometrisk feil har cgi-designerene gjort da de designet Ha'tak (gua'uld moderskipene) ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Lenge siden noen aktivitet her nå så jeg slenger ut et spørsmål. Hvilken geometrisk feil har cgi-designerene gjort da de designet Ha'tak (gua'uld moderskipene) ? 9368951[/snapback] Jeg er ikke sikker ettersom jeg aldri har hørt noe om det, men når jeg tenker meg om. De Ha'tac skipene i SG-1 mener jeg er trekantede, og pyramider er som sagt 4 kantede. (Skipet i Stargte filmen var firkantet og) EDIT: Oppdatering i regler: Spørsmål har nå en svarfrist på 6 timer, og den som svarer riktig har 3 timer å komme med nytt spm, før det er fritt frem. Dette er for å få litt aktivitet i tråden, og selv om vi ikke er så veldig mange som ser på Stargate, så er det ekstremt mange spørsmål vi kan stille hvis vi bare tenker oss om. Endret 27. august 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 jupp det er riktig. Feilen blir stadig vekk kommentert av både Martin Wood og Peter DeLuise i kommentarene på DVDene Synes ikke det er noe srot poeng å kortened svar- og nytt-spørsmål-tiden. Problemet nå er jo at folk ikke kommer med nytt spørsmål når tiden er gått ut. Men det hadde vært greit at den som stiller spørsmålet kommer med svaret når tiden går ut da det kan være en push for å få noen til å komme med et nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) jupp det er riktig. Feilen blir stadig vekk kommentert av både Martin Wood og Peter DeLuise i kommentarene på DVDene Synes ikke det er noe srot poeng å kortened svar- og nytt-spørsmål-tiden. Problemet nå er jo at folk ikke kommer med nytt spørsmål når tiden er gått ut. Men det hadde vært greit at den som stiller spørsmålet kommer med svaret når tiden går ut da det kan være en push for å få noen til å komme med et nytt spørsmål. 9369386[/snapback] Enig i det du sier der ja Jeg byttet egentlig pga. de som er mest aktive i Friends quizen ville det i den tråden, og jeg tenkte at det kunne hjelpe denne tråden litt og. Jeg kommer med nytt spørsmål straks... EDIT: Spørsmål: Hva er hele navnet til Jack O'Neill? Endret 27. august 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Svaret var Jonathan "Jack" O'Neill. De som vil kan ta neste Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gammel tråd, men må jo vekke til live en Stargate Quiz. Får ta et lett et: - Was I nude?- Partly Hvem er det som snakker sammen her? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Samantha Carter var det snakk om. Var vel han arrogante rævhålforskeren som hadde dødshallusinasjoner? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vil ha litt mer nøyaktig svar enn det. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vil du ha adresse og telefonnummer til hun også? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg spurte hvem som snakker sammen. Og du ga ikke navn til han andre. Endret 3. desember 2007 av Groening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå