Matsuo_Taiki Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hey m8s, Vel, jeg har vært så "proff" og gjort noe meget rart... For og åpne en mappe må jeg høyreklikke og trykke open... Dobbeltklikker jeg åpner jeg Search :S Helt sykt... XD Kan dere smartinger hjelpe en noob som mg gjennom dette problemet? Takka m8s:D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Et alternativ er jo å trykke en gang på mappen for å så trykke på ENTER. Lenke til kommentar
Matsuo_Taiki Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 ... Vel, d hjelper ikke ... Prøvd d evig mye. Uansett, virker som om d er noe feil i instillengene, men får ikke stilt d tilbake. Den eneste måten og åpne en mappe er og bruke RightClick->Open. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvilken mus er det snakk om? Kanskje du kan avinstallere den i "enhetsbehandling" for å så installere den igjen. Eller kanskje "rulle tilbake driveren". Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 husker jeg ikke mye feil, så er dette en feil som skjer i registeret, og som fikses ved å endre tilbake i registeret. Jeg husker ikke hva som måtte endres nå, men jeg vet en del andre har hatt dette problemet på forumet her, så hvis du søker litt rundt på forumet, så finner du nok en tråd med hvilken endringer som må gjøres Lenke til kommentar
Matsuo_Taiki Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Ok, takk. Men og rulle tilbake systemet vil ikke fjerne alle filer eller programmer? Bare sette tilbake instillengene som ble gjort til en vis tid, riktig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Når du ruller tilbake systemet vil programmer som er installert forsvinne hvis det er installert innen den gitte perioden. Filer og eksempelvis word-dokumenter vil ikke forsvinne. Lenke til kommentar
Matsuo_Taiki Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 OK =) måtte bare være sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hadde akkurat samme problem med XP, her er en link til svar(ene) jeg fikk:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=723142&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå