Spielhaug Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har et nettverk bestående av 4 maskiner. Alle kjører XP. Koblet sammen med en hub. Problemet er som følger: Sett at jeg deler mappen "Min musikk". I denne mappen finnes det selvfølgelig undermapper, og undermapper av undermappen. Feks. "Min musikk/MP3/Rock/Guns 'n Roses/" De andre på nettverket kan lese og kopiere filer i "Min musikk" og "Min musikk/MP3", men lengre ned i strukturen (underkatalogene av "MP3")kan de bare se hva mappene inneholder. Ikke lese eller kopiere! Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har du gitt full tillgang til mappen "Min musikk" ? Selvfølgelig har du det ? Lenke til kommentar
Spielhaug Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har valgt "Del denne mappen på nettverket" i egenskaper for "Min musikk" Er det noen måte å dele "enda mer"? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 "tillat at nettverksbrukere endrer filene mine" går an å hake av for iallefall. Men om du har aktivert avansert fildeling så ser menyen litt annerledes ut og du har fler valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå