Hofer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 har ikke peiling hva som skjer med pcen min, har en Pentium 4 2.66 gHz CPU 1024 MB RAM 250 GB HDD (fortsatt 100gb ledig 40 av dem på C: der windows er) NVIDIA GeForce 7300 GT 256 Mb Minne Kjører Windows XP Når jeg starter for eksempel Battlefield Vietnam såå går det greit helt til jeg kommer inn og har loada ferdig, jeg lagger noe sinnsykt og det fryser, selv om pcen min er ny restartet. Jeg har også dette problemet med andre spill, for eksempel 18WoS. Men det merkelige er at jeg har ingen problemer på America's Army..:S Noen tips om hva jeg skal gjøre ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Nyeste drivere? Kan det vaere temperaturen pa GPU? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 mulige feil +løsninger - driver feil på skjermkortet - driverfeil på hovedkortet - prøv å reFORMATER istedet for å restarte pc'en Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 CPU tempratur ligger på 45C og det er ikke mye, skal prøve nye drivere på skjermkortet mitt nå Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 CPU tempratur ligger på 45C og det er ikke mye, skal prøve nye drivere på skjermkortet mitt nå 8851974[/snapback] Men tempen på GPU da? Dessuten regner jeg med at du måler cpu temp idle? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 reinstallerte skjermdrivere og nå går alt som det skal viser seg at jeg tenker bare alt for avansert ;P takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå