Gå til innhold

Utviklerdagbok: Haze


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir sikkert et helt greit spill, men etter som hva videoen sier kan jeg ikke se noe særlig nyskaping / noe jeg ikke har sett før i 10-20 andre spill. Jeg er derimot possetiv på at produsenten la til COOP til singleplayer delen noe jeg er veldig fan av (Unreal 2 kunne blitt så mye mer hvis dem la til coop) så det skal UBISOFT ha.

Jeg personelig blir nok å gå for "Bioshock"

Lenke til kommentar

Blir mer og mer sikker på at historien kommer til å bli noe à la "ingen ting er som det ser ut til å være". Jeg er så og si helt sikker på at det blir noe sånn at man plutselig finner ut at Mantel er kjempeond, så begynner man til slutt å slosse MOT dem i stedet for å kjempe for dem.

 

...Menmen, tross en sugen historie - vi har alltids COOP. COOP slår sjelden feil. :)

Lenke til kommentar
Jeg er så og si helt sikker på at det blir noe sånn at man plutselig finner ut at Mantel er kjempeond
Er det ikke det det har blitt hintet til hele tiden? I Den forrige videoen blir du jo "frigjort" helt på sluttten(Rebelen slår hull i hjelmen din så du får puste). Dessuten sier det seg selv at firma-som-har-egen-hær ikke er av den snille sorten. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Jeg er så og si helt sikker på at det blir noe sånn at man plutselig finner ut at Mantel er kjempeond
Er det ikke det det har blitt hintet til hele tiden? I Den forrige videoen blir du jo "frigjort" helt på sluttten(Rebelen slår hull i hjelmen din så du får puste). Dessuten sier det seg selv at firma-som-har-egen-hær ikke er av den snille sorten.

8853066[/snapback]

 

De har aldri røpet historien. De har bare sagt at man jobber for Mantel, som er den største av alle disse korporasjonene, og at historien skal være så "komplisert". Den "twisten" jeg gjetter på har de aldri sagt noe om. Men det er jo temmelig åpenbart. I hvor mange spill er det egentlig at helten jobber for de sterkeste, og skal ta knekken på de svakeste?

Lenke til kommentar
Vel. Spillet er bare annoonsert til PS3. Men du kan da håpe. Kan god skje at det kommer til andre formater.  :!:

8897786[/snapback]

 

Det kommer :)

 

Men som sagt er tittelen utviklet primært for PS3. Spillet er ikkje annonsert for PC og 360 i år ihvertfall, men er under utvikling;

 

Kilde

 

og

 

Kilde

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...