Disable Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Der har vi effekten av for mye offtopic (faen! var jo ikke de i dette tilfelle engang ) Nope! Fikk sjansen, endelig! og tok den! Nå er jeg lykkelig In your face Mr. Olsen (sorry, jeg er slem ) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Der har vi effekten av for mye offtopic (faen! var jo ikke de i dette tilfelle engang ) Nope! Fikk sjansen, endelig! og tok den! Nå er jeg lykkelig In your face Mr. Olsen (sorry, jeg er slem ) 9085071[/snapback] ja det er du... Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg fant ikke ut at jeg hadde gjort en mitt livs største tabber før i går. Ei jente jeg møtte i fjor. Hun har nettopp fått seg type, så forteller hun meg at hun egentlig ville ha meg, men når jeg ikke ville ha henne så måtte hun gå videre. Da innså jeg at jeg skulle tatt det steget å bedt henne med ut. *Furte* Endret 17. juli 2007 av tommyeggen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tells jenter som vil ha deg, men som du ikke vil ha? Et parr sånne... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 "vent, vent! har du kondom?" -FAAEEN Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Husker jeg avviste det fineste kvinnemennesket som har satt sine bein på denne jord. Merket det ikke før det var for seint. Dette er flere mnder siden, men plager meg fremdeles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Husker jeg avviste det fineste kvinnemennesket som har satt sine bein på denne jord. Merket det ikke før det var for seint. Dette er flere mnder siden, men plager meg fremdeles. 9086934[/snapback] Var det sånn at du syns henne var direkte stygg når du aviste henne? Sånn er det med meg Men så har jeg aldri syntes i senere tid at det var en sjanse som gikk forbi meg... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Var vel heller det at jeg ikke fikk med meg hva som foregikk. Jeg har en tendens til å være idiot når det gjelder jenter, men jeg holder på å snu den vanen Lenke til kommentar
Jørgen E Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Får vel bidra på denne da Har vel blitt noen tilfeller oppgjennom de siste årene, gikk single i 6 år i strekk men den "verste" historien var vel ca som følger.... Er på vors som etterhvert bærer ut på byen, jeg begynner å prate en del med en av jentene som er med, søt nok hun Litt dansing, generell flørting jeg ikke plukket opp - alle kjenner regla... Vi begynner å snakke om nachspeil på studentbyen jeg bodde på, mildt sagt et godt stykke fra henne bopæl, og på invitasjon fra noen av mine venner som skulle være litt behjelpelige, svarer hun enkelt og greit "jah, kan godt bli med, finner vel et sted å sove", med blikk opp mot meg. Men tar man hintet.... neeeeeeeeida! Jeg skal ikke nekte for å ha hatt god kontakt med denne jenta tidligere på kvelden, eller nå for den saks skyld, og synes det er hyggelig at hun blir med. Vel fremme går nachspielet sin gang, og det blir etterhvert på tide å legge seg. Høflig som jeg er gir jeg henne overmadrassen min og lar henne sove på den på gulvet..... Et par dager senere sitter jeg på hybelen og tenker "fy helvete jeg er tett!". I ettertid har jeg egentlig funnet ut det var like så greit. Jenta var såpass yngre enn meg at selv om det ikke hadde vært noen skam, hadde jeg følt meg minst like teit, bare ovenfor flere. Og i enda mer ettertid har jeg egentlig funnet ut at one night stands ikke er særlig greia, i hvertfall ikke for meg Endret 17. juli 2007 av Stanly Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Faen! Dreit meg ut igjen! Var på en klubb i Spania, hvor en søt, blond, engelsk jente tok meg i hånda og ville ha meg med. Dette var etter en del "stirring" på hverandre ute på dansegulvet. ... jeg presterte selvfølgelig og si "no thanks" To dager senere møter jeg samme jenta igjen, og jeg bestemmer for å manne meg opp og gå bort til henne... men endte opp i baren. Mens jeg står der står hun på andre siden av baren og vinket til meg og smilte, men så chisken som jeg var så jeg bare andre veier hver eneste gang jeg merket hun så på meg resten av natta. Nå når jeg har kommet hjem plager dette meg så ille at jeg tenker på og be de jeg kjenner der nede og om finne hun (har ikke navnet) og si unnskyld for meg, selv om jegvet ingen jeg kjenner vil noengang se hun igjen. 9084695[/snapback] Er dte nå en link med "You are an idiot" passer inn? 9084712[/snapback] Man, hva tenkte du på? Du hadde jo aldri truffet på denne jenta igjen.. Har en episode selv, men den var bevisst, så den er ikke så ille. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ei jente jeg møtte i fjor.Hun har nettopp fått seg type, så forteller hun meg at hun egentlig ville ha meg, men når jeg ikke ville ha henne så møtte hun gå videre. Den er sur, been there done that.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå