Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du latt en sjanse gå fra deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, klarte å surre det til med ei jente for ikke så veldig lenge siden. Vi var i senga og hun ned i buksa på meg. Eneste problemet var at jeg ikke visste at hun hadde fått følelser og sånt styr.

Så når hun spørr meg om jeg har følelser for hu sier jeg nei, og da ble det ikke mer kos den kvelden.

Suger å ha moral =/

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Uff, du er jo enda værre enn meg :!:

Si ja neste gang så slipper du å sitte å deppe hjemme nå i sommer. Hvis jentene vil ha deg med på festival så har de vel en interesse for deg, om det så måtte være som kjærstemateriale eller venn.

Går det ikke ann å si at du ombestemte deg til hun siste? Eller at du plutselig har fått penger eller hva det var. Du har vel enda tiden på din side?

8957323[/snapback]

Nope, Hovefestivalen er i full gang, og begge jentene har allerede dradd.

Lenke til kommentar
Uff, du er jo enda værre enn meg :!:

Si ja neste gang så slipper du å sitte å deppe hjemme nå i sommer. Hvis jentene vil ha deg med på festival så har de vel en interesse for deg, om det så måtte være som kjærstemateriale eller venn.

Går det ikke ann å si at du ombestemte deg til hun siste? Eller at du plutselig har fått penger eller hva det var. Du har vel enda tiden på din side?

8957323[/snapback]

Nope, Hovefestivalen er i full gang, og begge jentene har allerede dradd.

8957406[/snapback]

Awww, den var lei :(

Det kommer vel fler festivaler i sommer? Du kan vel gjøre opp for deg å be henne ut da eller be henne med på noe annet?

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Joa, klarte å surre det til med ei jente for ikke så veldig lenge siden. Vi var i senga og hun ned i buksa på meg. Eneste problemet var at jeg ikke visste at hun hadde fått følelser og sånt styr.

Så når hun spørr meg om jeg har følelser for hu sier jeg nei, og da ble det ikke mer kos den kvelden.

Suger å ha moral =/

8957405[/snapback]

"Har du følelser for meg?"

"Ehh....ehh....*tenke med penis* fuck yeah!"

Lenke til kommentar

Suger å ha moral =/

8957405[/snapback]

Hadde det bedret situasjonen om du hadde løyet tror du?

Lenke til kommentar

Har gjort mye dumt når det gjelder jenter, så det er vondt å tenke på egentlig.

Jeg var blitt i sammen med den flotteste og kjekkeste jenta jeg noen gang hadde møtt, og en kveld havnet vi i ei seng etter mye å drikke. Men av en eller annen grunn ville jeg ikke, jeg var litt redd og følte at det ble feil(Herregud for ei jente jeg er!) Så jeg drakk litt til og sluknet, har egentlig aldri kommet over den episoden og angrer veldig enda. Det ble jo slutt ikke så veldig lenge etter, ja du kan jo si at hun ikke var verdt det siden det ble slutt. Men jeg er sikker på viss jeg bare hadde ligget med henne den kvelden så hadde vi vært i sammen mye lenger og hvem vet? Forsatt min store kjærlighet.

Min andre store kjærlighet var jeg i lag med opp mot et år, hun var jomfru så det var litt vanskelig for henne med sex. Jeg respekterte det og maset ikke, men vi koste oss litt og litt og ble mer og mer trygge på hverandre. Vi prøvde også littegrann men ble aldri helt gjennomført, hun synes det var så vondt, og jeg pushet ikke noe særlig mer og lot henne ta sin tid.Men så traff hun en annen fyr som hun gikk til sengs med litt uten videre, og de ble som kaniner etterpå, sex konstant!

Føler meg passe dum og ubrukelig etter slike episoder, føler at jeg har blitt straffet for å ikke oppføre meg som et dyr og at jeg burde stått mer på og "krevet" sex. Nei forstår ingenting egentlig og jeg har enda vondt i hjerte flere år etterpå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Faen!

Dreit meg ut igjen!

Var på en klubb i Spania, hvor en søt, blond, engelsk jente tok meg i hånda og ville ha meg med.

Dette var etter en del "stirring" på hverandre ute på dansegulvet.

... jeg presterte selvfølgelig og si "no thanks" :wallbash:

To dager senere møter jeg samme jenta igjen, og jeg bestemmer for å manne meg opp og gå bort til henne... men endte opp i baren.

Mens jeg står der står hun på andre siden av baren og vinket til meg og smilte, men så chisken som jeg var så jeg bare andre veier hver eneste gang jeg merket hun så på meg resten av natta.

Nå når jeg har kommet hjem plager dette meg så ille at jeg tenker på og be de jeg kjenner der nede og om finne hun (har ikke navnet) og si unnskyld for meg, selv om jegvet ingen jeg kjenner vil noengang se hun igjen. :ermm:

Lenke til kommentar
Faen!

Dreit meg ut igjen!

Var på en klubb i Spania, hvor en søt, blond, engelsk jente tok meg i hånda og ville ha meg med.

Dette var etter en del "stirring" på hverandre ute på dansegulvet.

... jeg presterte selvfølgelig og si "no thanks"  :wallbash:

To dager senere møter jeg samme jenta igjen, og jeg bestemmer for å manne meg opp og gå bort til henne... men endte opp i baren.

Mens jeg står der står hun på andre siden av baren og vinket til meg og smilte, men så chisken som jeg var så jeg bare andre veier hver eneste gang jeg merket hun så på meg resten av natta.

Nå når jeg har kommet hjem plager dette meg så ille at jeg tenker på og be de jeg kjenner der nede og om finne hun (har ikke navnet) og si unnskyld for meg, selv om jegvet ingen jeg kjenner vil noengang se hun igjen.  :ermm:

9084695[/snapback]

Er dte nå en link med "You are an idiot" passer inn?

Lenke til kommentar

Dessverre, ja :( Var mest at jeg ikke tok hintet, var veldig subtilt, men ser det veldig klart etterpå. Synd å tenke på siden dama hadde beste stellet med pupper jeg noen gang har sett, samt dritsøt og bra kropp. :(

Lenke til kommentar
Dessverre, ja :( Var mest at jeg ikke tok hintet, var veldig subtilt, men ser det veldig klart etterpå. Synd å tenke på siden dama hadde beste stellet med pupper jeg noen gang har sett, samt dritsøt og bra kropp. :(

Og du svarer for... hvem?

Lenke til kommentar

Og du svarer for... hvem?

9084788[/snapback]

Uhh, naboen selvsagt? :hmm: Skjera?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...