Bruker-93156 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Edit: lar denne gjerne være glemt og lite søkbar. Endret 2. juni 2014 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Slo opp med jenta i mitt liv.. Vært sammen med mange andre jenter.. Det blir bare feil Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Et ligg? Absolutt. Men det er ofte fordi jeg vet at jeg kan klare noe bedre enn vedkommende, og vil ikke gå igjennom all den vanlige dramatikken som de fleste one-night-stands alltid fører med seg. Har vel i grunn latt flere sjanser gå i fra meg når det gjelder kjæreste også. Kommer ikke til å gå så mye mer inn på det, men man kan si det sånn at jeg har hatt en tendens til å gi opp for lett. Føler jeg en smule motgang så blåser jeg i hele greia, og lar neste mann fortsette der jeg slapp. Har en historie jeg kanskje legger inn senere hvis jeg finner en bra måte å formulere meg på.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har gått glipp av en masser av ligg. Har for eksempel takket nei, har drukket meg for dritings til å ha sex, har drukket meg for dritings til å finne veien hjem og damen jeg hadde fått tak i var ikke interessert i å ha sex ute, har misforstått ellers åpenbare hint osv... Men altså; so what? Kan ikke si jeg har blitt så veldig lei meg noen av gangene jeg har køddet det til og gått glipp av litt hanky panky. Og når det gjelder å gå glipp av "den rette" så vet jeg ikke ennå. Var sammen med hun i 1 år, hun flyttet til swooosch (laaangt vekk) for å studere i 2 år, vi slo opp pga det (begge har vært sammen med andre etter det), men nå er hun her i sommer og vi har allerede hatt så mye sex at det svir bare jeg tenker på å få stå. Ehm, det jeg prøver å si er at det virker som om jeg fremdeles har draget på hun, og vi klarer vel ett år til uten å se hverande...såå kanskje jeg klarer å dra dette i land. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 jeg har sluttet med one nights så jeg har latt flere slike muligheter gå fra meg. den første gangen jeg lot en kjæreste-mulighet gå fra meg var i 6.-klasse. jeg fikklapp fra hun forran meg hvor det stod noe ala "skal vi være sammen". jeg var relativt sent ute med jenter så jeg skjønte ikke greia før mange år senere. svaret mitt var at jeg skulle leke med fetteren min etter skolen den sagen så jeg kunne ikke være sammen med henne. edit: av og til tar jeg ikke hint i det hele tatt så det har vært et par tilfeller hvor jeg ikke har skjønt greia i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hehe, vi kødda en del med at det der var å dra en dreas Endte opp på et nachspiel, dama lurte på hvor jeg villle sove.. jeg svarte seng, ble med hu på rommet. Hu kyssa meg på kinnet, og la armen rundt meg, så snudde jeg meg på siden og sa natta Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har dessverre latt muligheter gå fra meg, da mest på fest og byn og slikt. Jeg tar ikke hint, jeg avviser (ikke frivillig, skjønner ikke hva jeg holder på med), og har holdt meg unna av andre grunner. Hadde jeg fått velge om igjen nå så hadde nok en god del endt annerledes. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Åjada... Opptil flere ganger. Det første som hopper fram fra arkivskuffene var da jeg møtte ei jeg hadde tastet med på MSN en stund. Kvelden endte med dama på fanget, soveromsblikk og ei hånd som vandret stadig lenger oppover låret mitt, men skjønte jeg tegninga? Neeh... Først etter at jeg hadde dratt hjem slo det meg hva jeg hadde gått glipp av, og jeg brukte en smule tid på å ergre meg over det kan man si Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 For mange.. Akkurat som om hjernen stopper nar damene tar et steg nermere. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Tror jeg avvsier en jente eller to på hver fest jeg er på. Utrolig hvor blind jenter blir når de er fulle. Til og med sist helg, når jeg satt sammen med Julie, kom en jente å pratet med meg. Vet ikke helt om Julie registrerte det, men jeg prøvde iallefall bare å ignorere henne. Har hatt en jente som rett og slett kledde av seg å ba meg komme. Men jeg valgte å snu. Jeg hadde en annen jente på samvittigheten. Så kan man kanskje angre på det man gjorde i etterkant, er jo ikke alltid andre parter har samvittighet nok til å si nei. Det er feil å la ingen sjanser gå ifra deg også. Mener jeg. Noen ganger skal man droppe det, både i hensyn til seg selv og andre. Bare synd ikke alle tenker så langt. Endret 14. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Om jeg har mistet et ligg? Opptil flere ganger. Husker spesielt i høst, da jeg ble fort kjent med en jente i USA. Hun var veldig pågående, og drev å tok på meg på alle slags måter. Jeg følte meg faktisk ukomfertabel. Jeg hadde ikke gjort en dritt, og hun ville helt klart ligge med meg, så jeg trakk meg vekk. Litt seinere på året fikk jeg høre rykter om at hun hadde herpes. Kanskje like greit at jeg holdt meg unna? Det var også veldig mange andre episoder i USA, og jeg gikk glipp av en del ligg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 jeg skal til Stockholm om et par uker.. og da skal jeg ikke la noen muligheter slippe unna Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 jeg skal til Stockholm om et par uker.. og da skal jeg ikke la noen muligheter slippe unna 8858370[/snapback] Jeg skal til Tyskland om en og en halv måned. Da skal ikke jeg heller la mulighetene fly vekk. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg skal til Tyskland om en og en halv måned. Da skal ikke jeg heller la mulighetene fly vekk. 8858693[/snapback] prøv å finn ei som heter Helga. de er som regel de letteste å ikke la muligheten fly av gårde på.. hehe (bare spøker) lykke til hvertfall for å svare på topicen så er det helt utrolig hvor vanskelig det er å ta hint.. virker som om mange andre har samme problemet, når jeg leser tråden, men det er ikke noe kult til tider Endret 14. juni 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vil tro de fleste har latt en eller flere muligheter til å få seg et ligg gå fra seg. Både bevisst og ubevisst (: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har aldri latt en sjanse til å få meg noe gå fra meg, i hvertfall ikke bevisst. Kanskje jeg ikke har tatt hintene, men hvis jeg ser at en jente er interessert, så hopper jeg på henne. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Edit: Latt en sjangse til å få dame/ett ligg eller lignende, gå fra deg. 8851816[/snapback] Selvsagt. Man må da alltid være beredt på det. Og det er jo absolutt ikke noe stress å la et ligg eller to forsvinne. Ofte møter man de personene igjen og kan kjøre på videre.. Lenke til kommentar
Gjest Ano_Nym Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 jeg var på mitt andre dildo-party(derfor jeg skriver dette som anonymt, det er uaktuellt for meg at andre på jobb får vite dette) det var meg, noen få gutter og en del jenter. Jeg hadde hatt en god tone med dama ved siden av meg hele kvelden, men dette var mest for å skaffe relasjoner/kontakter. Dildoene ble sendt rundt bordet, sammen med en del andre ting. så kom håndjernene, hun tar de på meg og seg selv og sier "skal vi gå på soverommet å teste dem?" hun drar meg med, men før vi kommer ut av stuen, så tar jeg dem av meg og sier at vi burde vel ikke dra fra visningen som er der... skjønner ikke heeelt hva jeg tenkte på, men det ble lite på meg den kvelden Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har gjort det ja, med en jeg holdt på med.. Så roet alt seg ned osv.. Men jeg er glad for at sjansen forsvant for nå er jeg skikkelig lykkelig Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Selv om jeg ser helt normal ut tror jeg ikke det hadde vært så mye vanskeligere enn å bare spørre "pule?" og så hadde det vært det. Men jeg er jente da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå