[TA]Gunners Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Heisann ! Vurderer å trimme cbr'en. Jeg er fullstending klar over at det ikke kommer til å gå i 200 km/t, og at cbr er tynn og har små dekk og alt annet dere måtte føle for å klage over. Det kan dere ta ett annet sted Konstruktiv kritikk som er on topic er derimot øsnket velkommen Hvis du ikke har peiling, kan du også la være å kommentere. Lurer litt på trim, vet det ikke kommer til å gjøre mirakler. Men hva kan jeg hente ut av ett Arrow effektanlegg, 166ccm sylinder. Luft filter? Lyden skal visst bli heeelt Noen erfaringer? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Powerfilter mest for lyden, er ikke veldig mye mer luft og hente av et slikt. Blir mer jobb med powerfilter, regjøring etc. Effektannlegg vil hjelpe, sammen med en ny sylinder,dyse, gasser. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 en jeg kjenner har CBR med arrow effektanlegg , den lyder fett den , men på 4 takt får en ikke så mye effekt ut av effektanlegg , men med forgasser og sylinder har du en del å hente , skal du dra det helt ut så finnest det vel noen slaks mini turboer Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Noen ideer på hvor mye? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvor mye hva ? Pris ? Uendelig mye på 4takt, da burde man også være mer forsiktig med ting, og mer vedlikehold, ryker 1 ting, ryker hele sulamitten. Fart ? Dont know, men det er blodig dyrt på 4takt å trimme, iallefall 125 Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Hva legger du i dyrt? I forhold til moped/to taktere. Har sett på priser, og det er ingenting som skremmer meg Effekten er derimot det som får meg til å tenke, hvis det nesten ikke er noe å hente så gidder jeg selvsagt ikke. Har hatt den i 135 på speedo nå, helt orginal. Hva tror dere jeg kan hente av fart? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Gunners,13/06-2007 : 23:33]Hva legger du i dyrt? I forhold til moped/to taktere. Har sett på priser, og det er ingenting som skremmer meg Effekten er derimot det som får meg til å tenke, hvis det nesten ikke er noe å hente så gidder jeg selvsagt ikke. Har hatt den i 135 på speedo nå, helt orginal. Hva tror dere jeg kan hente av fart? 8855930[/snapback] 135 på speedo med orginal CBR ? enten har du speedo som er veldig feil , eller så legger du til litt ekstra men det er mye å hente med turbo,sylinder,gasser osv snakker kansje 150-180 km/t med MYE og kostbar trimm. Endret 13. juni 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Finnes det virkelig ombyggingsett til innsprøtning og turbo? Eneste Hondaen jeg vet om som finnes med turbo var CX500, og den forsvant vel ut av produksjon sent på '80 tallet. Vanlige trimdeler til firtakter er stempel og topp for høyere kompresjon, kamaksling med brattere åpning, større forgasser og til en viss grad eksosanlegg (langt mindre følsom på eksos enn totakter). Endret 13. juni 2007 av MailMan13 Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 DU kan få turbo til 125 ja Mitsu... tu2 eller noe, men det blir litt mye å betale for en turbo du ikke er garantert å hente noe ut av. Den må stilles inn helt riktig for å oppnå skikkelig effektøktning. 135 på speedo ja, mulig det går feil, har ikke sammenlignet med noe. Men det var en motorvei, 40-50 km strekning med bussfelt for meg selv. Lå nesten nedpå sykkelen til slutt. Brukte veldig lang tid fra 115 til 135, og det sekundet jeg reiste meg litt opp igjen datt den veldig ned igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå